ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

پنجمین دندون و مریض شدن ایلیا

1391/3/10 1:20
355 بازدید
اشتراک گذاری

 

    

سلام عسلم.دو سه روزه دارم از غصه دق میکنم.دو شب پیش غروب با بابایی رفتیم خارج از شهر که هوا دوباره گردو خاک میشه و متاسفانه تو مسموم شدی و مجبور شدیم  ساعت ٤ صبح ببریمت بیمارستان و یه آمپول دردناک زدن روی پای کوچولوت تا استفراغت بند بیاد.آخه تو رو خدا بچه های ناز ما چه گناهی دارن که به خاطر این گرد و خاک کثیفی که به همراه خودش هزار ویروس و بیماری داره باید راهی بیمارستان بشن و متاسفانه چند کودک هم به خاطر این ویروسهای کثیف جان خودشون رو از دست دادن.اینقدر حالت بد شده بود که من و بابا میخواستیم گریه کنیم.الان حالت تهوع دیگه نداری ولی همچنان اسهالت ادامه داره.بردیمت پیش دکتر کریمی گفت که بدنت کم آب شده و اگه به نخوردن ادمه بدی باید توی بیمارستان بستریت کنن.آب و مایعات رو میخوری و غذا خوردنت چنان تعریفی نداره دلم نمیخواد بازم ببرمت بیمارستان چون وقتی ٣روزت بود به خاطر زردی بستریت کردیم و نمیخوام خاطرات اون روزهای بد برام تکرار بشه و همش دعا دعا میکنم زود خوب بشی و حتی شبها نمیخوابم و مواظب بالا نرفتن تب تو هستم.الان تقریبا ٣ شبه من نخوابیدم پسر نازم و ٢٤ ساعته دارم ازت نگهداری میکنم.کاش من بمیرم و یه تار مو از تو کم نشه.نمیدونم با این هوای کثیف شهرمون که هر یک روز در میان گرد و خاکش از کشور عراق بلند میشه و به بر سر ما میریزه چطور کنار بیایم.الان چند ساله این وضعیت رو داریم ولی بچه ها نمیتونن تحمل کنن و الان طبق آماری که من دارم تختهای تمام بخش نوزادان و کودکان در شهرمون پر شده که همه به علت اسهال و استفراغ شدید بستری هستن.هیچ کسی نیست که به داد ما برسه؟؟؟؟؟.بخدا قسم بخدا قسم بخدا قسم بچه ها گناهی ندارن و الان بجای بازی توی پارک و قدم زدنشون با بابا و مامانشون باید توی خونه حبس بشن.خدایا خودت رحم کن.

 عزیز دلم راستی چند روز پیش دقیقا ٦/٣/٩١ تو صاحب پنجمین دندون شدی.که در فک بالایی دندون نیش سمت راست هستش مبارکههههههههههههههههههههههههههه.عزیز دلم نفسم زود خوب بشو.خداااااااااااااااااااااااایا دل این مادر رو با خنده ها و شیطونیای پسرش شاد کن.خدا جون خیلی دوست دارم.همیشه نگهدار و حافظ ایلیا جان هستی.شکلکهای جالب و متنوع آروینبازم شکر بخاطر همه ی چیزهای خوبی که بهم دادی البته بیشتر به خاطر همسر عزیز و دلسوزم و این وروجک ناز نازی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مسافران آسمانی
11 خرداد 91 11:14
سلام عزیزم
انشاالله که زود خوب میشه
اگر اسهال بر اثر عفونت باشه یا چیزی شبیه این...مترونیدازل بهترین دارو برای ایلیا جون هست...
حتما بهش او آر اس بدید...
کته با ماست و موز و آب سیب برای کنترل اسهال خوبه
ولی اگر گریه بدون اشک داشت یا زیاد لباشو دور دهانش چرخوند یا با دیدن آب خیلی بی تابی کرد حتما ببرید براش سرم بزنن
از بستری شدنش نترسین دو تا سرم که بگیره سریعتر خوب میشه و آب بدنش کمتر تحلیل میره...
دعا میکنم پسر قشنگمون زود زود خوب بشه...


سلام عزیزم ممنونم که احوال ایلیا جون رو داری.خدا رو شکر امروز پسری خوب شد و دیگه اسهال نداشت.باور کنید حتی موقع خوابش هم بهش میرسیدم تا اینکه امروز سر حال بیدار شد.اما متاسفانه الان خودم مثل ایلیا جان مریضم واقعا مریضی خیلی بدی هستش
ilijoon
31 خرداد 91 20:47
ilijoon
31 خرداد 91 20:47
پنجمين مرواريدت مبارك
مامان آبتین
14 مهر 91 1:18
سلام مامان

شما هم مثل منخسته و ناراحتی از این جغرافیای خاک آلود که بچه هامونو بد جور مریض کرده خدا به همه سلامتی بده! ولی تعجب کردم که ایلیا جون سرخک گرفته!
مگه واکسنشو نزدی عزیز؟


سلام ممنون که اومدی.چرا زدم ولی شانس بچه ی من بود طفلی از اون روز به بعد کلی مریضی عجیب و غریب گرفت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد