ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

ایلیا نفس

ایلیای من شیطون شده

1391/3/10 22:37
417 بازدید
اشتراک گذاری

                           

سلام پسر ناز مامان و بابا.سلام شیرین زبونم.هر روز که میگذره و تو بزرگ تر میشی من و بابا شاهد شیرین کاریها و جدیدا هم شیرین زبونیهات هستیم و خیلی خیلی واسه ی داشتن تو پسر قند عسلمون خدا رو شکر میکنیم و از وجود نازت لذت میبریم.از کجا شروع کنم . بگم چقدر شیطون و ناز شدی.اول اینکه داری کم کم راه میری و ما با هر قدمی که تو بر میداری و بعد چند ثانیه میخوری زمین اینقدر شاد میشیم که میخواییم درسته قورتت بدیم فندق خان.خندهتازه وقتی ازت میپرسیم ساعت چنده؟با اون لحن شیرینت میگی: (ده).وقتی اعداد رو بهت یاد میدیم فوری بعد از اینکه اعداد ١ تا ٩ تموم شد میگی ١٠.وای که چقدر احساس خوبی داریم وقتی میبینیم پسر گلمون داره حرف میزنه که احساس میکنیم ١٠ سال جوانتر شدیمخیال باطل.تازه وقتی ازت میپرسم ایلیا دستت یا پاهات کجاس؟زود دست و پاهات رو بهم نشون میدی و میگی (پا).وقتی میگم ایلیا ساعت یا گل کجاست با اون انگشتای کوچولوت بهشون اشاره میکنی.هر وقت هم از خواب بیدار میشی به لامپ اتاقت نگاه میکنی و میگی برق برق.واییییییییییییییییییییییییییی نفس نمیدونستم دنیای بچه ها اینقدر شیرین و لذت بخشه.خدا رو شکر دیگه با غذا خوردنت و خوابیدنت مشکلی نداریم.دیگه داری بزرگ میشی و باید خودت غذا هات رو بخوری.آخییییییییییییییییییییییییییییییییییی عسل مامان خوشحالم از بودنت و شنیدن صدای تو توی خونه که هم به من و هم به بابا رضا یه انرژی مضاعف که همش مثبت هستش میدی.دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت داریم عشقم.بوششششششششششششششش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ilijoon
31 خرداد 91 20:49
دوستت دارم ايليا نفس
دایی آرمان
2 تیر 91 12:27
عزیز دای دای خیلی خیلی خیلی دوست دارم خواهرزاده نازنین خوشکل خوشتیپم دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم دووووووووووووووووووووووووست دارم


سلام دایی خوبم.خوشتیپی من به خودت رفته.ممنون که اومدی دلم برات یه ذرهههههههههههههههههههه شده.دوستت دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد