ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

جشن تولد یکسالگی ایلیا

1391/3/6 0:45
505 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم،نفسم،زندگیم،عمرم،.....آخرش مراسم جشنت رو به پا کردیم.قبلا گفتم که نتونستیم تالاری رو که میخواستیم در روز تولدت رزو کنیم.و مجبور شدیم بندازیم هفته ی دیگه روز ٤/٣/٩١ شب ٥شنبه که همه ی مهمونامون بتونن بیان.با هزار دردسر کارای جشن رو من و بابایی برنامه ریزی کردیم و نهایتش مراسمت واقعا عالی و شاد برگزار شد.تمام عکسای جشنت پیش فیلمبردار جشن هستش.تعدادی از مامانای عزیز نی نی وبلاگی منتظر عکسهات هستند که بهشون قول میدم هر وقت که آماده شد توی وبت بزارم.البته سعی میکنم چند تا از عکسهات رو از دایی و خاله الی بگیرم که با دوربین خودشون گرفتن.عزیز دلم واقعا دیشب جشنت عالی بود و البته از همه عالی تر خودت که با دست زدن و شادی کردن دل همه رو بردی.واقعا به راه انداختن این جشن خیلی سخت بود تعداد مهمونامون ١٢٠ نفر بودن و ایشالله خودت وقتی بزرگ شدی میفهمی که رزو تالار،فیلمبردار،خواننده،رقص نور،و تهیه ی غذا که ما تصمیم گرفتیم به جای تهیه ی غذا از رستوران آشپز بیاریم چقدر سخته.مراسمت از ساعت ٧ شب شروع شد تا ١٢ که با خوردن کیک تولدت تموم شد.یه کیک سه طبقه واست سفارش دادیم که طبقه ی سومش رو با عکس تو زیبا شده بود و کنارای اون رو با عکست تزیین کرده بودن من خوب واست توصیفش نمیکنم چون باید خودت بینی که چه سلیقه ای واست خرج دادم.الان هم واقعا خوابم میاد فعلا تا بعد ناز نازم.بوسسسسسسسسسسسسسسسس تولدی.  ایشالله صد سالههههههههههههههههههههههههههههههههههه بشی مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فرناز مامان ایلیا
7 خرداد 91 18:38
منم شما رو لینک کردم ...ممنونم...
ilijoon
7 خرداد 91 18:58
دلمون رفت انقده تعريفشو شنيديم زودتر منتظر عكس هاتون هستيم
ilijoon
7 خرداد 91 18:59
ان شاالله جشن دوماديشو بگيريد


سلام ممنون.ایشالله اول دومادی ایلیا جون شما رو ببینیم.چشم حتما وقتی عکسا آماده شدند در اولین فرصت میزارمش توی وب.واقعا جای همه ی نی نی وبلاگی ها خالی بود چون بچه هایی که دعوت شده بودند خیلی خوشحال و شاد بودند.دوستتون دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد