ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

ایلیا نفس

یه خبر خوش واسه خونواده

1395/2/5 18:54
635 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ایلیای من...امروز میخوام یه خبر بزارم تو وبلاگت که البته خودت هم تازه یه هفته اس فهمیدی..اگه خدا بخواد بزودی یه کوچولوی دیگه به خونواده ی کوچیکمون اضافه میشه و شما صاحب یه خواهر ناز نازی میشی..خجالت..بی صبرانه منتظر اون روزم که دخمل نازم رو بغل بگیرم ...البته شما از روزی که فهمیدی هی میپرسی کی خواهرم به دنیا میاد..کی شکمت میترکه و بگیم خانم دکتر بیاد شکمت رو پاره کنه خواهرم به دنیا بیاد قه قهه...یه مدت پیش رفتیم واسه دخملی خرید کنیم و کم کم وسایل اومدنش رو آماده کنیم..کاش یه دوربین داشتم اون لحظه ازت فیلم میگرفتم..هر چی واسه نی نی بر میداشتیم تو هم میگفتی منم میخوام خنده..دیدنی بودی..فروشنده ی بیچاره رو کچل کرده بودی..خلاصه هر روز میای میگی واسه منم وقتی نی نی بودم از اینا گرفتی؟؟؟مام همه وسایلی که واست گرفته بودیم رو اوردم و بهت نشون دادم..هه هه هه هه حسودی؟؟؟؟الانم که وقت کردم بیام وبت با مامانی زهرا رفتی پیاده روی و من و خاله الی خونه  موندیم..منم برم آماده بشم با بابایی و خاله بریم بیرون یه هوایی بخوریم..دخملی جونمم مشغول لگد زدنه قربونش برم..آهنگ وبلاگ تو رو گوش میده ای قربونش برم..فعلا گل پسرم..از خدا واستون عمر طولانی با سلامتی و سر بلندی طلب میکنم و به خدای بزرگ و مهربونمون میسپارمتون.....بوسسسس نفسم

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد