ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

سفر مشهد مقدس

1391/2/17 12:11
528 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی عزیز دلم الان که دارم این پست رو واست میزارم از اینترنت  داخل لابی هتل در مشهد مقدس دارم برات مینویسم.آخرش خدا قسمت کرد و امام رضا هم ما رو طلبید و ٥شنبه شب بااینکه بارون زیادی همراه با رعد و برق بود سوار هواپیما شدیم و اومدیم مشهد.از وروجکیات واسه خاله هات بگم که تا تونستی توی هواپیما شیطونی کردی و با خلبانها و کمک خلبانها دوست شده بودی و همشون دوستت داشتن.در طول پرواز همش (برق برق )میگفتی که جدیدا این کلمه رو هم یاد گرفتی.البته اینم بگم که پسر خیلی آرومی بودی و ازت خیلی راضی بودیم چه قبل از پرواز و چه بعد از اون.الهی فدات بشم الان باید برم چون شما گرسنه ای و دیگه موقع شام شما شده دوباره میام و توی این هفته که اینجاییم برات مینویسم.بوس بوس بوس واسه ی مشدی ایلیای مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ilijoon
17 اردیبهشت 91 21:04
خوش به سعادتتون مامان جوني از طرف ما هم نايب الزياره باشيد براي سلامتي ايليا جون من هم دعا كنيد ايليا جونم رو ببوسيد دوستتون دارم خيليييييييي
ilijoon
17 اردیبهشت 91 21:05
براي مشدي ايليا ومامان جونش
مامان ایلیا کاکل زری
21 اردیبهشت 91 22:48
زیارت قبول تمام عالم امکان فدایت ای مادر تمام عمر میکنم دعایت ای مادر تمام روزی من از دعای خیر تو بود وحاضرم که دهم جان برایت ای مادر چه خواب های قشنگی زقصه های تو دارم وتا ابد من مسکین گدایت ای مادر چه گیسوان سپیدی چه درد های زیادی واز خدا طلبم من شفایت ای مادر چه رنج ها که کشیدی برایم ای مادر چکار کرده ام عمری برایت ای مادر هزار بوسه به دستت برای این همه مهر هزار یاس سپیدم به پایت ای مادر روزت مبارک
خاله الی
22 اردیبهشت 91 15:42
زیارت قبول ناناز خاله دوووووست دارم مشهدی ایلیا بووس
ilijoon
22 اردیبهشت 91 17:38
مادر قسم به تو كه تويي نور كردگار يزدان تو را ز نور وفا آفريده است نازم به آن شكوه وبه آن عزت ومقام جنت به زير پاي تو آرميده است مامان جون عزيز روزتون مبارك
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد