ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

چهارمین دندون

1391/2/6 0:53
379 بازدید
اشتراک گذاری

      شکلکهای جالب آروین

یه بغل گل یه دنیا بوسه یه عالمه سلام واسه ی خوشگلترین و خوشمزه ترین شکلات دنیا ایلیای مامان و بابا.گل پسرم دیروز شکر خدا چهارمین دندونت هم در اومد  شکلکهای جالب و متنوع آروینو خیال من و بابایی رو به خاطر کبود شدن دندونت که ضربه خورده بود راهت شد.مبارکککککککککککککککککه مامانی الان چهار تا دندون داری 126.gifکه میتونی باهاش یه عالمه کار انجام بدی از جمله گاز گرفتن من بیچاره که باید درد دندون در آوردن تو رو تحمل کنم جوجه خان.دیشب واسه اولین بارت با اون دندونای خوشگل و کوچیکت هندونه رو با پوستش همچین با ولع هر چه تمام تر میخوردی که داشتیم روده دل میشدیم از بس بهت خندیدیم.ایشالله دندونای جدیدت رو هم به این زودی ببینیم که دیگه کم تو رو عاصی کنن.چند تا از عکسای بامزه ات رو برات میزارم که شاهکار بابا رضاست.دوستتتتتتتتتتتتت دارم موش کوچولوی مامانی

گروه سرود تقدیم میکند:

با معرفی ایلیا سرپرست گروه

درست بشین بچه هی آقای پت با تو هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله الی
6 اردیبهشت 91 20:04
قووووووووووربونت برم عزیز خاله .خییییییییلی بامزه شدی عزیز دل خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد