ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

ایلیا رفتش عروسی

1391/1/20 22:38
414 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشق من و بابا.سلام زندگیمون.اول بگم که دیشب میخواستم این پست رو برات بزارم که دقیقه ی نود لب تاپم مشکل پیدا کرد بابایی رو صدا زدم ببینه چی شده که زد پست دیشب رو پروند.خیلی غصه خوردم که زحمت دیشبم پرید.البته بگم که به آقای بابا توهین نشه با اینکه پست من رو خراب کرد ولی مخ کامپیوتر هستش و میدونم تقصیر اون نبود.heart changes colors animated gif

به هر حال از نو مینویسم که دیشب یعنی شب جمعه از طرف خاله آزاده به عروسی دختر عمه اش دعوت شدیم اولش قصد نداشتیم بریم چون بابایی یه خورده به خاطر دیسک کمرش زیاد حالش خوب نبود و باید استراحت میکرد.به اصرار اونا و بابا و مامانش پا شدیم رفتیم.مراسم رو توی یه تالار بزرگ گرفته بودن و از شانس بد هم هوا دیشب سرد بود اونا هم اومده بودن توی حیاط تالار و همه داشتیم یخ میزدیم مخصوصا بچه کوچولوها.یکم بعد تو شیر خوردی و بغلم خوابت برد.تا موقع شام که من و خاله آزی تو و امیر رو دادیم دست باباهاتون و شما رو بردن توی ماشین که گرم بود.غذاتون رو توی ماشین بهتون دادیم و خوب شما رو پوشوندیم و رفتیم به ادامه ی مراسم برسیم تو هم با رقص نور اونجا سرگرم بودی و واسه ی خودت دست میزدی.www.smilehaa.orgبعد از مراسم حنا بندون دیگه شما خوابتون میومد و ما هم خداحافظی کردیم و اومدیم.با اینکه هوا سرد بود و شما هم کوچیک ولی زیاد به ما بد نگذشت و کلی خندیدیم.دخترای عمو علی هم که شب قبلش رفته بودیم مراسم عقد کنونشون اومده بودن و نوبتی تو رو واسم میگرفتن من خیلی دوسشون دارم چون همه جا خیلی هوای من و تو رو دارن.این چند روز رو خیلی خسته شدیم و کمتر پیش اومد خونه باشیم.ایشالله همیشه شاد باشیم و باشی همه ی وجودم.دوستتتتتت داررررررررررم جیگررررررررم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آنیتا
20 فروردین 91 16:12
سلام خوبین؟ اتفاقا دیروز داشتم آرشیوتونو میخوندم منم به این نتیجه رسیدم که ایلیا ی من به ایلیای شما خیلی شباهت داره... ایشالا که همیشه سالم تندرست باشن...
مامان آروین
20 فروردین 91 17:10
سلام همیشه به شادی و عروسی سالی پر از شادی و موفقیت براتون آرزومندم
ilijoon
21 فروردین 91 6:25
هميشه به شادي باشه عزيزم پروندن پستتون هم از باهوشي ايليا جونه البته بستگي داره از چه ديدي به اون نگاه كنيم؟؟؟؟ دوستتون دارم: ممنون كه بهم سرزديد
ilijoon
21 فروردین 91 20:12
بابای ایلیا
23 فروردین 91 9:40
سلام ممنون از اینکه به ما سر زدین شما هم پسر گلی دارید حتما از قول من ببوسیدش من هم شمار رو لینک میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد