ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

قلبم ایلیا

1391/1/23 23:04
706 بازدید
اشتراک گذاری

 نایت اسکین

بهترين آهنگ زندگي من تپش قلب توست

و قشنگ ترين روزم روز شکفتنت.نگاهت را قاب مي گيرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگي مي بخشد.

زمين یک گل رو به دست سرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه خالي قلبم جايگاه يک گل باشد گل ياسمنم قشنگ ترين صداي زندگي تپش قلب توست
با شکوه ترين روز دنيا تولد توست پس براي
من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

 

نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ilijoon
23 فروردین 91 23:45
زيبا بود وزيبا تر از همه عكس گل پسرمون
مامان ایلیا کاکل زری
25 فروردین 91 22:40
سلام مامان مهربون خیلی با احساس نوشتی ایشالا سایه شماها همیشه بالا سر ایلیاجونمون باشه ماشالا هر روزم شیرینتر میشه باور کن اونقدر زود بزرگ میشن که گذشت زمان رو احساس نمیکنی از هر لحظش لذت ببر
رضا
25 فروردین 91 23:48
قربون اون چشای خوشکلت برم
مامان ایلیا قند عسل
26 فروردین 91 11:52
ایلیا جان شما هم اسم پسر منی امیدوارم کنار مادر و پدرت شاد و سلامت باشی
ilijoon
27 فروردین 91 17:14
پس كجاست عكس هاي جديدت ايليا جون؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد