ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

رایا خانم خوش اومدی

1391/1/16 1:08
363 بازدید
اشتراک گذاری

                            

Hello 
Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5

سلام مامانی.امروز رو با بابایی برای اولین بار در سا ل ٩١ رفتیم واسه ی خرید کردن.بیشترش برای تو بود با پولهایی که عیدی گرفتی یه عالمه لباسای خوشگل و خوش تیپ پسرونه و یه جفت کفش اسپرت و یه چند تا اسباب بازی خوشگل گرفتیم.وقتی کفشای جدیدت رو پوشیدی تا زانو خم شدی که چراغهاشو ببینی. عزیز دلم مبارکت باشه ایشالله لباس فارغ التحصیلی و دومادیت رو واست بخریم.خوب حالا اصل ماجرای بیرون رفتنمون اینجاست.سر راه که داشتیم بر میگشتیم من و بابا رضا تصمیم گرفتیم بریم خونه ی عمو محمد من که دخترشون ژیلا جان تازه نی نی دار شده.از قضا اونا هم اونجا بودن.اسم نی نی خانم رو  ( رایا ) گذاشتن niniweblog.comالبته وقتی تازه یه هفتش بود درست یه روز قبل از عید رفتیم چشم روشنیش.( اما دختر میترا جان که دختر عموی دیگه ی من هستن از بس به رایا حسادت میکرد وقت نشد ازتون عکس بگیرم ولی با یسنا جان کلی عکس گرفتی که بعدا واست میزارم.)خانم خانما کلی خوشگل بودن و جنابعالی با گفتن baby همش میخواستی بغلش کنی آخ اگه عمو اردشیر بابای رایا بود چشمت رو غلاف میکرد..شوخی کردم عزیز.

niniweblog.com

به هر حال هر کاری میکردیم شما که دست بردار نبودی که ناز خانم رو دست نزنی به ناچار پا شدیم اومدیم خونه.آخه وروجک به قول دختر عموم ژیلا جان مگه خودت چند سال داری که به بچه کوچیکا حتی یه کم از خودت بزرگتر میگی baby عزیز دلم.عمو و زن عموم دل ازت نمیکندن و اصرار میکردن که بمونیم اما شما اینقدر خرابکاری کردی که مجبور شدیم بریم.خیلی شیطونی به خدا آقا ایلیا

niniweblog.com

 

اینم عکس دخمل نازمون رایا جان خدا حفظت کنه عزیزم دوستت داریمHello 
Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5   

 

این عکس هم از اون لحظاتی هستش که تو میخواستی به رایا جان دست بزنی ما هم نمیزاشتیم

niniweblog.com

ایلیا و رایا خانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد