ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

خداحافظ عید 91

1391/1/14 23:42
318 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام موش موشکم.امروز عید تموم شد.یه سال دیگه از عمر ما تموم شده و خوشگل مامان یه سال به عمر طول و دراز تو اضافه میشه.روزای خوبی رو با هم در این ١٣ روز گذروندیم و خییلی هم بهمون خوش گذشته از لحظه ی تحویل سال تا ماجرای دندون در آوردن تو در آخرین روزای تعطیلات .امیدوارم و آرزو میکنم که عزیز دلم هر سالی رو که شروع میکنی با شادی و خنده باشه .وجود تو و شیطونیا و خنده هایت باعث دو چندان شدن شادیهامون میشه.فرشته ی کوچکم من با وجود داشتن تو خیلی حسهای جدیدی پیدا کردم و دیگه هیچ کسی و هیچ چیزی نمیتونه باعث جلوی شاد بودن من بشه.من تا وقتی که تو و بابا رضا رو که خیلی دوسش دارم رو دارم دیگه غمی ندارم.ایلیا جان خدا رو شکر میکنم که تو تا الان با این سن کمی که داری صالح بودن و عاقل بودن خودتو به ما نشون میدی.از اینکه تمام کسانی که تو رو دیدن و میشناسن و ازت تعریف میکنن مایه ی سر افرازی و سربلندی من و بابایی هستی.برایت یک دنیا چیزهای خوبی رو آرزو میکنم و یه دنیا عشق و مهر رو بهت میدیم تا همیشه لبخند بر اون لبای نازت باشه و هر روز زندگیت برایت عید و شادی باشه.دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارررررررررررررررررررررررررررممممم

باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند.از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد