ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

عزیز دلم 3 ساله شده هورااااااااااااااااااااااااااا

1393/2/29 16:38
511 بازدید
اشتراک گذاری

                   niniweblog.com

                                         niniweblog.com

                         niniweblog.com  

سلامممممممممممممم نفسسسسسسسسسسسس ماماني و بابايي.قربون اون چشمات بريم.جمعه 26 ارديبهشت نفسمون 3 ساله شده خيلييييييي خوشحاليمniniweblog.com.تولدت مبارك جوجوي مامانniniweblog.com.قلبم /عمرم/زندگيم/نفسم/عشقم/جونم/ ايشالله 120 ساله بشي گل پسر خوشگل و نازم.ايشالله هميشه سالم و تندرست باشي و همين سلامتي تو از همه چيز توي اين دنيا واسه همه ي ما خيلي مهمه.روز تولدت خودم واست يه كيك خوشمزه درست كردم و شب رفتيم خونه ي بابا عباسي خاله اينا هم بودن.قبلا هم توي پست قبلي گفتم فعلا جشنت رو نميگيرم تا دايي جون برگرده ولي به هر حال دلم نيومد روز تولدت كيك و شمع نداشته باشي.فدات بشم اين همه عاقل و شيطوني.خيليييييييييييي دوست دارم خيلي خيليniniweblog.com

                        niniweblog.com     

پسندها (1)

نظرات (1)

زهرا مامان ایلیا جون
5 آذر 93 3:22
مبارک بااااشههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد