ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

این همه شیطونی؟؟؟؟

1393/4/24 12:24
506 بازدید
اشتراک گذاری

واي خدا جون بچه به اين شيطوني ديگه نديده بودم.سلام وروجك خان الان كه دارم اين پست رو واست ميزارم لنگ ظهره و جنابعالي هنوز خواب تشريف داريد شبها تا دير وقت كه كمترينش ساعت 2 بعد از نصف شب هم هست شما در حال آتيش سوزوندن ميباشي.الان هم كه ماه رمضونه من و باباي بيچاره ات بايد جور شيطونيا و بيخوابيهاي شما رو بكشيم و موقع سحر با چشم بسته و در حال چرت زدن دو لقمه غذا بخوريم وووووووووووووووووويييي وروجك بعضي وقتها اينقدر مردم آزار ميشي ميخوام همونجا مخم رو بكوبم به ديوار اينقده از دستت حرص ميخورم فردا بزرگ شدي و ديدي من بيشتر از سنم صورتم چروك داره نگي مامان من تغذيه اش خوب نبوده از وقتي كه جنابعالي اومدي توي زندگيمون اندازه ي 10 سال پيرتر شدم اينقده بايد بگم ايليا اين كار رو نكن ايليا اينكار رو بكنniniweblog.com تازه توي روي من وايميسي چشمات رو واسم درشت ميكني و عمدا دوباره همون كار رو انجام ميدي.جديدا هم ياد گرفتي وقتي ميريم شهر بازي و پارك هر جا اسباب بازي ببيني مثل اين نديد بديد ها ميري اونجا اطراق ميكني و به هيچ وجه به حرف ما گوش نميدي كه بيا اين ور يا بري بازي كني و به ميل خودت اسباب بازي بر ميداري و ميري و ما ميمونيم و دستفروش كه با لبخند خبيثانه نظاره گر اين حركت شماست.وووووووويييي جوجه خان نگو مامان مخت رو نزني به ديوار .بابايي اينقده حرص ميخوره از دستت كه كبود ميشه.خونه رو كه كردي بازار شام هر چي كه بخواي توي اتاقت پيدا ميشه ولي مگه تو  به اين همه اسباب بازي راضي ميشي؟؟؟خدا عاقبتم رو با تو به خير كنه زلزله خان       ولي بدون هميشه خيلي دوستت داريم و خواهيم داشتniniweblog.com همه ميگن بخاطر اينه كه الان 3 ساله شدي و رفتارات توي اين سن خيلي حساسه اووووووف هر سال كه بزرگ ميشيد يه بامبول واسمون داري خخخخخخخخ

اينم چند تا از عكس از خوشمل خان در ادامه ي مطالب

جو گير شدن ايليا خان در مسابقات جام جهاني كه شده بود مارسلو هي به خودش گل ميزد خخخخخخخخ

اينم چند تا عكس تولدت مامان جان كه واست جشن گرفتيم

هميشه همينطور با دست و كله توي كيك هاي تولدت بودي.....اونم كيك خودمه كه خدايشش از كيك بيرون خوشمزه تر بود خخخخخخخخخخخخخ

پسندها (1)

نظرات (2)

عاشق ايليا
27 تیر 93 0:05
پسر خوشمل خوشمزه باهوش بوس بوس بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد