ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

روز مادر مبارک

1393/2/1 23:42
399 بازدید
اشتراک گذاری

                                                            

مامانای عزیز روز مادر بر همه ی شما عزیزان مبارک مخصوصا مادر خودم مامان زهرا

سلام گل پسرم دیروز روز مادر بود و یکی از بهترین روزهای عمر منه که هم نام یه زن و هم  نام یه مادر که اگر لیاقت داشته باشم رو یدک میکشم.دیروز حسابی تو و بابایی غافلگیرم کردید.از ظهر به خاطر یه مسأله ی بی ارزش اعصابم خورد بود ولی وقتی غروب رفتیم بیرون و بابایی یه دسته گل خوشگل واسم گرفت و بعد اون یه انگشتر خیلی ناز نگین دار هم واسم گرفته بود که حسابی شرمند ه ام کرد.خیلی خوشحالم که خدا شما دو تا رو به من داده و من هر روز خدا رو شکر میکنم بخاطر وجود شما دو نفر که با وجود شماها هستش که من کامل میشم.دوستون دارم و از خدای بزرگ عمر طول و درازی رو واستون خواستارم.

مامان خوشگلم عمر من و جون منی بخاطر همه ی دلسوزیهات و کمک کردن در بزرگ کردن ایلیا ازت یه دنیا ممنونم و عاشقتم مامان عزیزم.امیدوارم وقتی ایلیا هم بزرگ میشه قدر زحمتهایی رو که واسش میکشی بدونه و دوستت داشته باشه این آق کوچولوی ما رو هنوز مامان زهرا حموم میده دستش درد نکنه که با همه ی گرفتاریهای خودش روزی ٣ یا ٤ ساعت مواظب این ناز دونه ی من هستش و با عشق فراوان بهش محبت میکنه .مامانی عزیزم دستت رو میبوسم و امیدوارم سالیان سال سایه ات بر سرمون باشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد