ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

هر لحظه از وجودت......

1392/8/22 3:04
625 بازدید
اشتراک گذاری

                   تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com                 

گگگگگگگگگگگگگگگگگگل پسرم/تاججججججججججججججججججججج سرم/سلاممممممممممممممممم..به قول بعضی ها عجب دیونه ایم واسه خودم.نیشخند.....پسر خوشگلم چند روزه امانم رو بریدی از بس تب داشتی و بی حال میشدی.امروز رفتیم دکتر که علت این تب رو از دکترت جویا بشیم.دکتره تا چشمش به تو افتاد گفتش این کوچولو مریضه؟؟؟؟قهقههحسابی من و بابات ضایع شدیم زباناینقدر که تو ورجه وورجه میکردی و صندلی اتاقش رو حمل و نقل کردی تازه منشیه میگفت تو پسری یا دختر.شرمندم مامانی که جنسیتت رو زیر سوال برد.خجالتخدا رو شکر امشب اشتهات خوب شد و وقتی رفتیم فروشگاه واسه خرید بابایی تو رو مثل همیشه گذاشته بود توی سبد خرید و شما اونجا کلی داد و بیداد میکردی و هر لحظه دلت هوای یه چیز میکرد.طفلک پسر مردم به جای اینکه به مشتریاش برسه به سفارشات شما رسیدگی میکرد.الهییییییییییییی قربون اون حس خرید کردنت برم که 6 دانگ به خودم رفتی.وای نازنین پسرم این چند روز مریضی تو واسم مثل یه حس خفگی بود انگار نفس من رو گرفته بودن.بمیرم من ولی تو یه روز هم آخ نگی دلبندم.لحظه لحظه از وجودت برام شیرینه و هر چی بزرگتر میشی به وجودت محتاج تر میشم.زندگیم /نفسم/عشقم( البته اول بابایی بعد شما)/وجودم/امیدم/خیلی خیلی من و بابا رضا دوستت داریم و عاشقتیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
30 آبان 92 4:05
شنیده بودم که همه کسایی که اسمشون ایلیا ست خیلی شیطونن اما باور نکرده بودم اما حالااخه وقتی ایلیا هم مریض میشه دقیقا همین طوره و تا حالا چند بار برای ما هم پیش امده که یا دکتر یا منشی و یا چند تایی از مامانهایی که تو نوبت بودن با تعجب گفتن این مریضه اوردیش یا برای چکاپ اوردی من حتی چند باری به مامانا و الکی گفتم نه از ترس اینکه چش نخوره بس که ورجه ورجه میکرد
مامان و بابایی
پاسخ
سلام مرسی که اومدید.خداحفظشون کنه همینطور که گفتید ماشالله اکتیو و شییطونن.به همینش من راضیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد