ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

گل پسرم دو ساله شد

1392/3/1 9:54
740 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یه هورای بزرگ هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تولد تولد تولدت مبارک.ایلیای عزیزم تمام آرزوی من و بابات اینه که صد ساله بشی.امروز تولد دو سالگیته.دو سال گذشت به سرعت و تو هر روز جلوی چشممون بزرگ میشی و قد میکشی و ما واسه هر لحظه اش از خدا تشکر میکنیم به خاطر این نفسی که زندگیمون رو با اومدنش شیرین و شیرین تر کرد موش موشکم نازنینم هر چقدر بهت بگم دوستت داریم خیلی کمه.

پ.ن  : نازنینم امسال نتونستیم واست تولد بگیریم چون یه اتفاقی افتاد.به خاطر من و دایی شاهرخ چون هر دو تامون پاهامون آسیب دیده.دایی کف پاش رو به خاطر عفونت که شیشه زیر پاش رفته بود جراحی کرده بود و خودمم رو بالکن پام لیز خورد و افتادم و بدجوری پاهام و سر زانوم کشیده شد به هر حال الان چند روزه خونه ی مامانی بودبم و دیروز برگشتیم خونه ولی هنوز پاهام درد میکنه.ولی به خاطر تو تحمل میکنم اونجا خیلی بی تابی میکردی و به قول خودت میگفتی ( اینام بریم عودت) یعنی مامان بریم خونه.دلت واسه اسباب بازیهات تنگ شده بود.بابایی ولی واست یه کیک و چند تا بادبادک خرید که دلت شاد بشه اگه  قسمت بشه و دایی و خاله بعد از امتحانهاشون برگشتند حتما واست تولد میگیرم چون عاشق تولد و شمع فوت کردن هستی و خاله اینا منتظرن زود بیان کادوهات رو بهت بدن من و بابایی واست دو پیرهن و یه شلوار گرفتیم که خیلی دوسشون داری.فدای اون چشمات برم که از شیطونی همیشه برق میزنه.چند تا عکس از اونشب خونه ی مامانم بودیم و واست کیک خریدیم رو برات میزارم نازدونه.ایشالله ١٢٠ ساله بشی نفسممممممممممممممممممممممممممممم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان اریانا
7 خرداد 92 12:27
تولدت مبارررررررررررررررررررررررررررررک عزیزم

خوندم از اسیب دیدگی تون نوشته بودی ناراحت شدم انشالله بهتر شده باشین


سلام ممنون خاله جون.نه هنوز بهتر نشدم تا 3 ماه باید با درد زانوم کنار بیام
مامان بهار مهرنگار
30 مهر 92 2:27
ووووی چه ایلیا نفسه با نمکه .مامانی اشکال نداره من باهبتون دوست بشم؟


سلام باشه خوشحال میشم فقط لطف کنید آدرس وبتون رو بزارید واسم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد