ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

درد و دل مادرانه

1392/3/3 1:35
810 بازدید
اشتراک گذاری

                                       niniweblog.com                                             

سلام نازنین مامان و بابا.الان که دارم این پست رو واست میزارم تو و بابا جونی خوابیدید.ناز پسرم الان دقیقا ٤ روزه که شیر گرفتمت.niniweblog.comهم خوشحالم واست و هم ناراحت.خوشحالیم از اینه که بالاخره غذا خوردنت خوب شده و دیگه خودت میای میگی چی بهت بدم و سر سفره با ما میشینی.قبلا تا دو قاشق غذا دهنت میزاشتم باید تمام خونه رو دور میزدیم و به التماس چیزی میخوردی.بالاخره منم وظیفه ی اصلی مادری رو واست به جا آوردم و دو سال کامل بهت شیر دادم.البته کنار اینکه هم تو اذیت میشدی و هم من ولی الان که از شیر گرفتمت خودم احساس دلتنگی واست میکنم وقتی میای بغلم و ازم شیر میخوای و آروم خوابت میبره احساس عذاب وجدان دارمniniweblog.com .نکنه زوده که دیگه شیر نمیخوری و آماده نباشی؟niniweblog.comنمیدونم دو دلی اعصاب واسم نذاشته.یعنی کار درستی کردم؟خدایا خودت بهم کمک کن انگار روحم رو ازم دور کرده باشن.ولی توی قرآن دو سال کامل واسه شیر دادن به بچه تاکید شده و میگن از لحاظ روانشناسی بچه ها احساس استقلال رو از دو سالگی به بعد بیشتر پیدا میکنن.شاید درست باشه چون توی این چند روزه وابستگیت به من کم شده و بیشتر وقتت رو با دایی و  مادر و پدر بزرگت میگذرونی.و یا چند ساعت میری سر زمین و اونجا بیش بابا رضا بازی میکنی.قبل از این ٥ دقیقه هم بدون من طاقت نمی آوردی. فدات بشم امروز تونستم بعد از مدتها کمی به خودم برسم یعنی کتاب خوندم و استراحت کردم و ماسک گذاشتم.خوشحالم که دیگه بی دردسر میخوابی و داری مرد میشی فدات بشم.قربون اون چشمای نازت بشم وروجک بابا و مامانی.ورودت رو به مرحله ی جدیدی از زندگیت تبریک میگم.من رو ببخش قند عسلم.بووووووووووووووووووووووووووووووس واسه نازدونه ی منniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان اریانا ستاره زندگیم
7 خرداد 92 12:25
سلام عزیزم خوبی خداروشکر ایلیارو تونستی از شیر بگیریش منم اریانارو2 سال وچند ماه بود ازشیر گرفتمش
مامان ایلیا کاکل زری
8 خرداد 92 20:31
سلام خانمی اولا تولد نازدونه مبارکه ایشالا صدوبیست ساله شه و به شادی وسلامتی خوشحال شدم برگشتین ایلیا جون شماهم بزرگ ونازتر شده خدا حفظش کنه عزیزم اصلا خودتو ناراحت نکن به نظرمن بهترین موقع هست که از شیر بگیریش منم اوایل عذاب وجدان داشتم اما بعدا دیدم اینطوری هم ایلیا راحته هم خودم مخصوصا شبا که راحت میخوابیم


سلام مرسی عزیزم هر دومون الان باهاش کنار اومدیم خدا رو شکر خواب وتغذیه اش هم بهتر شده
یلدا
3 تیر 92 7:22
مطلب بذاریننننننننننننن
یلدا
3 تیر 92 7:23
به روز شین دیگه


سلام ببخشین بخدا خیلی گرفتارم شبها مثل جنازه میشم..سعی میکنم تند تند آپ بشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد