ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

ما رفتیم سفر

1392/2/26 9:55
545 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم.سلام زندگیم سلام نفسم .میبینی مامان چقدر تنبل شده که دیر به دیر میاد وبت .دست خودم نیست تو الان بیشتر به من احتیاج داری و ماشالله اکتیو هم تشریف داری و من همش مشغول تو و خونه و آماده کردن غذا واسه کارگرهای خونمون هستم.به هر حال از این مدت بگم که هفته ی گذشته من و تو باباییی رفتیم سفر.یه هفته رفتیم چادگان که یک دهکده ی تفریحی زاینده رود بود و دایی آرمان و زنش هم از اصفهان دو روز اومدن اونجا بیش تو که واقعا بهمون خیلی خوش گذشت.جای با صفا و آب و هوای خوبی داشت اینقدر اونجا شیطونی میکردی که به زور شبها میخوابوندیمت.اونجا کلی تفریح کردیم رفتیم قایق سواری و پارک بادی و فوتبال و خیلی خوش گذروندیم.اگه وقت کنم چند تا عکس میزارم توی وبت ناز دونه ی مامان.فدات بشم خیلی دوستت دارم تازگیها همش میگی مامان بریم بدو بدو و یا سرسره منم عاشق این بلبلی حرف زدنت هستم.دوست دارم مامانی بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

پ .ن : اینم از اولین به قول خودت دایره ای که کشیدی و خیلی هم زیبا میگی دایره /مثلث /مستطیل /مربع

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
26 اردیبهشت 92 12:51
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم
مسافران آسمانی
28 اردیبهشت 92 19:05
سلام مدتها بود می آمدم بهتون سر بزنم اما وبتون باز نمیشد... تا اینکه بالاخره امروز موفق شدم از وبتون دیدن کنم و کلی خوشحال از این اتفاق همیشه به تفریح و خوش گذروندن عزیزم
دل نوشته هایی که بهترین
29 اردیبهشت 92 18:01
سلاااااااااااااااااااااام چرا دیر به دیر میاین روسایت زود بیاین تا دوستانتون کم نشن
دل نوشته هایی که بهترینن
29 اردیبهشت 92 18:08
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام مممممممممممممممممممممممم چرررررررررررررررانمیای متن ب ذاریییییییییییییین
دل نوشته هایی که بهترینن
29 اردیبهشت 92 18:08
سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


سلام ممنون که به فکرمون هستی و در غیابمون میای و سر میزنی.منم ممنون میشم آدرس وبتون رو بذارید ما هم بیایم بهتون سر بزنیم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
23 مهر 92 23:04
دوست خوبم خدا پسر زیبا و با نمکتو برات حفظ کنه تا دیدم اسمش ایلیاست و هم سن پسر منه برات کامنت گذاشتم تا پیش ایلیا ی منم بیای
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد