ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

ایلیا نفس

عکس ایلیا جونم

1391/6/18 0:15
444 بازدید
اشتراک گذاری

                        

سلام گل پسرم.امروز ظهر خواستم پست جدید واست بزارم که بابایی بازم مثل همیشه پاکش کرد و کلی حرص خوردم.الان دوباره اومدم چون هم شما خوابی و هم بابایی نیست و داره درس میخونه چون فردا امتحان داره ایشالله که قبول میشه.این روزا من و بابایی مشغول جمع کردن خونه هستیم و میخوایم اسباب کشی کنیم به یه خونه ی جدید تر اما خونه هنوز حاضر نیست و من موندم چیکار کنیم.اونایی که خونه ی خودمون رو خریدن دیگه خیلی صبر کردن باهامون و الان خونشون رو میخوان خیلی بهمون این مدت فشار اومدش.هفته ی پیش رفتیم زیارت حضرت ویس و ازش شفاعتت رو خواستم که الحمد الله چند روز پیش دوباره رفتیم پیش یه فوق تخصص آلرژی و نظرش این بود که تو حساسیت غذایی نداری و باید بریم پیش یه متخصص پوست.ما هم رفتیم و ایشون گفتن که تو به  حشرات حساس هستی و مخصوصا مورچه. و تا هفت سالگی این حساسیت باهات میمونه.حداقل از این خوشحال شدیم که حساسیت غذایی نبوده و دیگه ممنوعیت نداری شکر خدا به همینش هم راضی هستیم و زیارتمون و دعاهامون هم بی جواب نموند. بابایی هم خواست کباب درست کنه دستش سوخت طفلیگریه.منم یه هفتس دچار کمر درد شدید مشکوک به دیسک کمر شدم نگرانو خیلی دارم اذیت میشم و خونه رو دارم تنها جمع میکنم.عیبی نداره به سختیش می ارزه .چشمکچون داریم با بابا عباس همسایه میشیم.الان یه سری از عکسات رو واست میزارم خوشگل مامان.دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم بوسسسسسسسسسسسسسسسسس

اینجا با بابایی رفته بودی پارک و کلی شیطونی کرده بودی

ایلیا جونم عاشق موسیقی

هفته ی قبل ویترین نی نی وبلاگ رو واست رزو کردیم و یه هفته عکس خوشگلت توی ویترین بود.راستی سی دی بلاگت رو هم سفارش دادیم و عالی بود.مرسی از مدیریت خوبمون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

ilijoon
18 شهریور 91 10:48
خدا رو شكر مشگل آلرژي اش برطرف ميشه ان شاالله هميشه سلامت باشه
ilijoon
18 شهریور 91 10:49
ان شاالله بابايي هم تو امتحان موفق بشه
ilijoon
18 شهریور 91 10:50
آخي كمر درد خيلي بده خيلي مراعات كنيد كه خداي نكرده بدتر نشيد
ilijoon
18 شهریور 91 10:51
زيارتت قبول باشه گل پسري براي ما هم دعا كردي؟؟؟؟؟؟؟
ilijoon
18 شهریور 91 10:52
به به گل پسر موسيقيدان خودمون حالا جنس بلزت خوب بوده يا نه؟؟؟؟؟؟؟؟
ilijoon
18 شهریور 91 10:52
ilijoon
18 شهریور 91 10:52
ايليا در مسابقه روياي زيبا شركت كرده خوشحال ميشم بياييد وبه ايليا راي بديد آدرس مسابقه هم تو وب ايليا است
ilijoon
18 شهریور 91 17:14
ممنون از اينكه به ايليا راي داديد
دای دای آرمان
20 شهریور 91 17:17
نفس دای دای دووووووووووووووووووووووووووووووووووست داااااااااااااااااااااارم


سلام نفسم.دلم واست تنگو شده دایییییییییییییییی
خاله الی
22 شهریور 91 9:46
قوربونت برم ایلیای خوشکل نانازم دووووووست دارم عشق خاله


قربون این خاله برم که عاشق ایلیا جونمه.دوست داریممممممممممممممممم
مسافران آسمانی
25 شهریور 91 13:06
سلام عزیزم
ممنون که بهمون سر زدید و لطف کردید ما رو هم لینک کردین...خیلی خوشحال شدم...
خدا نکنه ایلیا جونم حالش بد باشه من نمیدونستم وگرنه حتما حال پسر گلی رو جویا میشدم...
انشاالله که زود خوب میشه و از این آلرژی رها میشه...
الهی قربونش برم که خیلی ماهه...


مرسی فدات
مامان اریانا
27 شهریور 91 6:57
سلام خوبی ایلیا جان چطوره ببخشید شنبه

از کرمانشاه برگشتیم ممنون به وب اریانا

سرزدید


سلام خانمی.خوش اومدید حتما کلی دلت برای خونوادت تنگ میشه.راستی دخترت خیلییییییییییی خوشگله چشمش نزنم من و شوهرم واقعا دوسش داریم
marjan
30 شهریور 91 22:29
آهنگ وبلاگتون دل منو میبره خیلی قشنگه


سلام گلم ممنون از اون دل قشنگت.خوشحال شدم به یادمونی.بوسسسسسسسسس
نایسل
19 مهر 91 17:53
مرسی عزیز دلمممم
نایسل
19 مهر 91 17:53
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد