ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

ایلیا در نمایشگاه هفته ی دفاع مقدس

1391/7/2 22:27
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق زندگی مامان و بابا.هر روز که بزرگتر میشی من کمتر وقتی برای خودم پیدا میکنم که کمی به فکر خودم باشم.الان ١٦ ماهه شدی عزیز دلم مبارکهههههههههههههههههههههههههههه خیلی زیاد.بازم مثل همیشه میگم عیبی نداره فدای تو عزیز مامان که هر روز بیشتر ناز میشی و منو میخندونی.دو روز پیش با بابایی و دایی آرمان رفتی نمایشگاه که به خاطر هفته ی دفاع مقدس توی شهرمون برگذار کردند . البته دومین باری بود که میرفتی و از اونجا خوشت اومده بود و هی میخواستی از زیر سیم خاردارها رد بشی و بری اون ور تا به اهدافت که خرابکاری بود برسی ولی بابایی و دایی همش دنبالت بودنت که بلایی سر خودت نیاری و چیزی رو خراب نکنی از بس که شیطونی و یه جا بند نمیشی.فدات بشم عکسات رو میزارم ببین که شوق و ذوقی داشتی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ایلیا کاکل زری
5 مهر 91 8:49
سلام ماشالا چه جیگری شده این ایلیا خان شما ببوسش رمز رو واست خصوصی میزارم


مرسیییییییییی.
نایسل
13 مهر 91 18:49
عزیزم خوبی مرسی اومدی وبم مرسی باباتتت لینک خانوم شرمنده کردی منم لینکت میکنم برات گلم راستی..... هر وقت آپ میکنی بهم بگگو چون من خیلی خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شرمنده ات میشم تدا دوستان زیادن عزیز دلمم
نایسل
27 مهر 91 14:08
مامان اریانا
28 مهر 91 18:23
سلام ایلیا جان خوبی نازی دلم برات تنگ شده کجایی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد