ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

چهارده ماهگیت مبارک دلبندم

1391/4/27 1:21
399 بازدید
اشتراک گذاری

animations of dividing lines- birthday cakes

animated gifs of dividing lines- balloons

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس.سلام عزیز تر از جانم.تولدت مبارک خوشگلم.امروز چهارده ماهه شدی.ایشالله صد سالللللللللللللللللللللللللللللللله بشی.خوب دیگه پسرم داره بزرگ میشه.اما وزنت همون هشت و نیم کیلو هستش.در کل حال منو با این وزنت گرفتی.از بس دارم به همه جواب سوال پس میدم که چرا اینقدر ضعیفی همونجا میخوام کله ی طرف رو بکنم و بگم مگه خودتون بچه نداشتین؟خوب مال من از بس شیطونه نه میخوابه و نه میخوره.خدا رو شکر تازگیها یه سری کامل چکاب شدی و هیچ مشکلی نبود الا کم خونی.بله آقا شما کم خون تشریف دارین و من باید در روز دو نوبت قطره ی آهن بهت بدم.واقعا کار سختیه.بگذریم موش موشکم از همین جا از خدا میخوام یه عمر طول و دراز رو بهت عنایت کنه و دیگه مریض نشی.فدات بشم.تولددددددددددددددددددت مبارک 

ني ني شكلكني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

http//www.aryananazebaba.blogfa.com
27 تیر 91 6:06
سلام عزیزم تولدت مبارک نی نی نازم خداحفظت کنه
http//www.aryananazebaba.blogfa.com
27 تیر 91 7:05
سلام فدات شم خدا بچت وبرات حفظ کنه تنش سالم باشه دخمله منم لاغره چاقیم خوب نیست راستی عزیزم تایادم نرفته خیلی دقیق تر میگی چطوری عکس اریانارو بندازم تو وبش هرکاری کردم نشدممنونت میشم کمکم کنی


سلام گلم.ممنونم که باز بهمون سر زدی.منم اومدم به وبت سر زدم ولی نمیشد برات نظر بذارم.بعدش واسه ی عکس کوچولوت باید یه سایت واسه ی آپلود داشته باشی که کار خیلی سختیه.اگه بیای به نی نی وبلاگ تمام امکاناتش برای بچه ها هستش.خودش عکسها رو آپلود میکنه.هیچ سایتی قابل اعتماد برای آپلود کردن نیست.منظورم عکسهایی که میخوای بذاری.پس اولین راه اینه که یه وب جدید در نی نی وبلاگ باز کنی و بعد من قدم به قدمش رو توضیح میدم.
عسل
27 تیر 91 19:28
تولد تولد تولدت مبارک . مبارک بهشه 14 ماهگیت پسر خوشکل ناناز


سلام ممنونم چشماتون قشنگ میبینه.مرسی که سر زدید
مامان ایلیا گلی
28 تیر 91 10:00
14 ماهگیت مبارک حیییییییییگر



سلام ممنون عزیز.پسر نازت رو ببوس
آنیتا
6 مرداد 91 9:13
آخیییی مامانی درکت میکنم منم همش مجبورم جواب پس بدم البته الان خیلی بهتر شده دیگه... هی میگم بابا چیزیش نیس ولی تو کتشون نمیره که نمیره
آنیتا
6 مرداد 91 9:14
ببخشید یادم رفت بگم گل پسرم تولدت مبارک
ilijoon
12 مرداد 91 0:40
چهارده ماهگيت مبارك عزيزم قربون گل پسري نازم بشم
ilijoon
12 مرداد 91 0:41
مامان ایلیا
28 مرداد 91 16:15
گل پسر خوشگل اسم پسر منم ایلیا هستش . چند ماه از شما کوچکتره در پناه خدا زیر سایه پدر و مادر باشی پسر قشنگم


سلام.خوشحال شدم اومدی حتما این دفعه آدرس وبت رو بذاری بیام
خاله الی
3 مهر 91 10:59
سلام قربونت برام 16ماهگیت مبارک نازنم چشم حسودکوربشه لباس جدیدت خیلی بهت میاد انشالله لباس دامادی دوست دارم بوسسسسسسسسسسسسسسس


مرشییییییییییییییییییی خاله.دلم واست تنگ شده کی میای با من بازی کنی؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد