ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

عکس نفسم

1391/4/26 16:01
1,041 بازدید
اشتراک گذاری

               

نفسم ایلیا جان مامان این روزا خیلی تنبل تشریف دارن. عکسهایی رو که الان برات میزارمشون تقریبا دو ماه پیش قبل از تولدت گرفتیم.فیلم تولدت آماده شده ولی من ازش راضی نیستم شاید ببرم بدم یکی دیگه دوباره مونتاژ کنه.الان شما خوابی و من فرصت کردم بیام توی وبت.این روزا هم سرمون شلوغه خونه رو گذاشتیم واسه فروش و هر روز مشتری میاد و میره.خسته شدم.خودمون هم دنبال یه خونه ی خوب و نو هستیم ولی پیدا نمیشه.به هر حال همه ی وقتم پر شده.اینقدر نمیخوابم چشمام قرمز شده.عیبی نداره فدای یه تار موی پسر قشنگم دوستت دارم نفسسسسسسسسسسسسس خان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آزاده
27 تیر 91 19:26
قوربون این پسر خوشکل برم بوس واسه ایلیای خوش تیپ


سلام مرسی گلم.بازم بهمون سر بزنید
متین مامی ایلیا
29 تیر 91 17:18
چه عکسای خوشکلییییییییییییییییییییییییییی پسر طلااااااااااااااااااااااااااااااا


سلام مرسی چشمات قشنگ میبینه.الان خیلی ضعیف شده مثل قبلا نیست
ilijoon
12 مرداد 91 0:38
فدات بشم عزيزم چقده عكسات ناز شدند مثل آقا دومادها شدي ان شاالله دوماديت گلم
ilijoon
12 مرداد 91 0:39
مامان کیارش
23 مرداد 91 16:25
خیلی خیلی نازن خاله جون. چه نگاه های قشنگی


چشات قشنگ میبینه عزیزم.الان پسرم تمام بدن و صورتش کهیر و جوش شده.دلم برای بدن صاف و قشنگش خیلی تنگ شده
عمه ی اریسا کوشمولو
24 مرداد 91 1:21
اییییی جونم چه پسملی چه عکسایی خاله جون ماشالله


سلام خاله ممنون نظر لطفته
خاله الی
20 شهریور 91 15:51
سلام نفس خاله وشوهر خاله انشالله خوشگلم خوب میشی عاشق اون خندنهای شیرینتم وقتی می خندیی انگار تمام مشکلاتم ازیادم میره انشالله همیشه خوشحال وغم ازت دورباشه بوسسسسسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد