ایلیاایلیا13 سالگیت مبارک

ایلیا نفس

التهاب گوش

1391/4/30 2:00
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل باغ زندگیم.الههههههههههههههههههههههههههههههههههی این مامان بمیره ولی نبینه ایلیا جونش بازم مریضه.چند روزه مدام دستت توی گوشهات هستش و بیقراری.بازم بردیمت دکتر.بله به خاطر سرخکی که گرفتی گوش سمت چب عزیز دلم التهاب شدید داره و تا نزدیک پرده ی گوش خونی شده.دارمممممممممممممممممممممممممممم میمیررررررررررررررررررررررررم.گریهای خدا آخه چرا این طفل معصوم من این قدر مریضی و بلا سرش بیاد.کاش به جای تو این بلاها سر من میومد.امشب بهت آنتی بیوتیک مزخرفی دادم که تلخ بود.بمیرم که یک یخچالمون شبیه داروخانه شده و شما هم ازصبح که بیدار میشی تا بوق شب باید از این داروها بخوری.بدن نازت دیگه بوی قبلنا رو نمیده و همش بوی دارو اینا میدی.بازم الههههههههههههههههههههی بمیرم.دوستتتتتتت دارم مامانی . و از خدا یه چیز میخوام و تمام زندگیم رو فدات میکنم:

خدا جونم ازت عاجزانه درخواست میکنم شفای بچم رو بده.به جاش تمام درد و مریضی ایلیای عزیزم برای من باشه. آمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینناراحت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نایسل
30 تیر 91 13:03
الهی بمیرمممم ایشالا بهتر میشه نذر کن گلم


سلام گلم خدا نکنه.ممنونم که به فکرمونی.باور کن بچه داری سخته
نایسل
30 تیر 91 13:21
ستاره زندگیم
1 مرداد 91 13:09
سلام عزیزم ایلیا خوشتیپ ماچطورن خداحفظش کنه خیلی نازه خداکنه تنش سالم باشه دیگم مریض نشه


سلام ممنونم فعلا خوبه.راستی آپلود وبت درست شد؟
مامان کیارش
2 مرداد 91 14:56
آخی عزیزم...امیدوارم تا حالا گوشش خوب شده باشه.نگران نباشید زود خوب میشه.اگه کم خونیش برطرف بشه خیلی کمتر مریض میشه.میتونی بهش فروسانول بدی.چون دوز آهنش بالاتره شاید یه بار در روزم براش کافی باشه.البته با مشورت پزشکش.براش ماهیچه و دمی برنج درست کنید و قطره اهنو حتما وقتی شکمش خالیه بهش بدید تا بهتر جذب بشه و زودتر خوب بشه.ببخشید اگه فضولی کردم


سلام ممنونم از نظرات خوبتون.نه تو رو خدا نگید این که فضولی نیست من خوشحال میشم مامانی با تجربه بهم کمک کنند. من واقعا از پیشنهادتون استقبال میکنم.ممنونم
نوشین مامان ایلیا
3 مرداد 91 16:21
عزیزم خیلی ناراحت شدم.ایشالا بهتر شده باشه
ilijoon
12 مرداد 91 0:45
آخييييي بميرم برا پسري چقده مريض شده اين مدت ان شاالله همه بيماري ها از همه بچه ها دور شه
ilijoon
12 مرداد 91 0:46
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد