ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

ایلیای مامان سرخک گرفت

1391/4/26 13:02
478 بازدید
اشتراک گذاری

animated gifs of dividing lines- musical notes

سلام دلبندم.الهههههههههههههههههههههههههههی مامان بمیره ولی تو اینقدر مریض نشی.الان 5 روزه همش تب داری و بیقراری امروز بردمت مرکز بهداشت ازت نمونه ی خون و بزاق گرفتن.ني ني شكلك4شنبه ی قبل رفتیم خونه ی عمو حسن که تازه نی نی دار شدن و چشم روشنی واسشون بردیم.شب که اومدیم تازه خوابت برد که با جیغ و گریه بیدار شدی و همش بیقراری کردی.فرداش دیدم تب داری و هی بی حالی که یه دفعه جمعه دیدم تمام بدنت قرمز شده و دون دون هستش.بردیمت پیش دکترت تشخیص داد که سرخک گرفتی و میگفت از یه کسی به تو منتقل شده.الان 5 شب هستش که نه تو از گوش درد و تب میخوابی و نه من.این چند روز خیلی ناراحت بودم اصلا اعصاب نداشتم که چررررررررررررررررررا تو تند تند مریض میشی.به خودم قول دادم که دیگه هیچ جا نمیرم و نمیبرمت.از بس اونشب شیطونی کردی و خندیدی که اینم نتیجه اش!!!!!!!!!!!!!.حالا فقط روز شب دارم واست نذر و نیاز میکنم عواقب بدی رو ذهن و بدن نازت نذاره.وای پسرک نازم زود خوب بشو دلم برای شیطونیات خیلی تنگ شده.یه عالمه بوس و عشق بی انتها واسه ی پسرم.دوست دارم قلبم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان اریانا
26 تیر 91 16:09
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم پسرگلت مریض شدخداکنه زود خوب شه


سلام ممنونم گلم.خدا کنه زود خوب بشه واقعا من صبرم داره کم میشه.هر روز یه جور مریضه.روز به روز هم ضعیف تر میشه.راستی شما آدرس وبتون رو ندادید؟
متین مامی ایلیا
29 تیر 91 17:17
آخی عزیزم چرا هریض شدی خاله ؟
مگه بچه ها سرخک میگیرن؟ آخه واکسن میزنن که



والله چی بگم.به این واکسنا هم نباید اعتمادکرد.میگن همه بچه ها باید تا 3 سالگی این نوع بیماری ها رو بگیرن.خیلی ناراحتم امروز بردمش دکتر دوباره میگن گوشش بخاطر سرخک التهاب شدید داره.
نوشین مامان ایلیا
4 مرداد 91 22:57
آخی عزیزم.خیلی نگرانش شدم.ولی خدا رو شکر که تموم شد و خیالت راحت شد


سلام گلم.والله موندم چی بگم دو روزه روی بدنش دونه های قرمز زده داره تمام بدنش پر میشه.حتی کف پاها و دستهاش رو هم دونه زده.دارم میمیرم بخدا که چرا این همه مریض میشه؟؟؟
ilijoon
12 مرداد 91 0:37
شرمنده عزيزم دير به ديدنتون اومدم كمي سرم شلوغ بوده وزياد وقت ندارم نت بيام خبر سرخكشو ديدم خيلي ناراحت شدم ان شاالله ديگه هيچوقت مريض نشه وهميشه سلامت باشه


سلام ممنونم گلم.عیبی نداره میدونم هر چقدر بچه ها بزرگتر میشن کارای ما هم زیاد تر میشه.همیشه سلامت باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد