ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

شروعی تازه

1391/1/11 1:45
338 بازدید
اشتراک گذاری

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام عسل مامان.خدا رو شکر میکنم که آغاز سال جدید رو با شادی و خوشی که بیشتر به بخاطر حضور تو فرشته ی کوچکم بود رو آغاز کردیم.تنها چیزی که واسمون مهم هستش داشتن تنی سالم کنار خونواده هست.نازم هر سال که از عمر ما آدما میگذره روز به روز دنیا در حال تغییر کردن است و ما هم سعی میکنیم خودمون رو با اون تطبیق بدیم.ولی این تطبیق دادن بیشتر به صورت ماشینی شده و کسی از تغییر کردن به سمت خوبی حرفی نمیزنه .من و بابایی سال جدید رو  با کلی تغییر آغاز کردیم و یه خونه تکونی حسابی به دلمون دادیم.آرزو میکنم تو نیز مانند ما بزرگترها با وارد شدن به سال تازه  که روح و فکر و رفتارمون رو که اگر در اشتباه باشه را به سمت راه درستش تغییر میدیم تو هم راه رسم ما رو داشته باشی و بعد از خلوص کردن روحت معنی حرف مامانی رو میفهمی. البته وقتی بزرگ بشی میبینی خیلی از آدما هم هستن که سعی نمیکنن خودشون رو تغییر بدن و باعث شکستن دل اطرافیانشون میشن.براشون آرزو میکنم یه روزی همه به این نتیجه برسن که محبت کردن گناه نیست.

عییییییییییییییییییییییید پسرررررررررررررررررررررررررررم مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککv22.gif

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند
یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند
یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم
که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد
یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم
چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد

aniwhale6.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد