ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

خونه تکونی سال تازه با ایلیا

1390/12/24 1:50
294 بازدید
اشتراک گذاری

             

سلام ناز پسری.کم کم داریم به سال نو نزدیک میشیم.منم مثل همه ی مامانای دیگه مشغول خونه تکونی واسه ی سال جدیدم. تو هم مثل همیشه مشغول شیطونی و خرابکاری هستی.پا به پای من دنبال من میای و هر جا من مشغول میشم تو هم اونجا حضور داری.وقتی من کشوهای کمد لباسا رو مرتب میکردم تو میومدی و لباسا رو بیرون میریختی من جمع میکردم و تو پخش و پلاش میکردی.زمانی که جارو برقی روشن میشه از من میگیریش و شروع میکنی به ادا در آوردن که داری تو هم جارو میکشی.این چند روز رو خیلی شیطونی کردی ولی من هنوز کارهام مونده و تو نمیزاری من کارامو انجام بدم.هنوز هم اسهالی که گرفتی خوب نشده و خیلی ذهنم رو مشغول کرده.به هر حال هر روز با این همه کار هم مواظبتم عزیز دلم.زود خوب بشو تا وقتی سال جدید آغاز میشه تو سالم و سر حال باشی.راستی اولین عیدی که پیشاپیش گرفتی خاله الهه واست گرفته.یه دست لباس خوشگل.دو روز پیش هم من و تو رفتیم بازار و کلی خرید کردیم ولی بابایی نتونست بیاد آخه این روزای آخر سال باید تا غروب هم سر کار باشن.ولی بهت خیلی خوش گذشت و نیمه ی راه بغل خاله الهه خوابت برد.خونمون با نزدیک شدن به سال تازه رنگ و بوی دیگه گرفته خاله واست دو تا ماهی قرمز خوشگل گرفته بود که متاسفانه دیشب یکی از اونا مرد.مامان زهرا هم واست سبزه گذاشته کم کم سفره ی هفت سینت داره تکمیل میشه.دارم واسه ی لحظه ی تحویل سال پرپر میزنم چون اولین سالی هست که تو با ما هستی فدات بشم.دوستت دارم نانازم.

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ilijoon
24 اسفند 90 8:26
سلام ايليا نفس دوستت دارم بهم سر بزن منتظرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد