ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

ولنتاین و سرما خوردگی ایلیا

1390/11/26 2:05
334 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین 

عشق مامان چند روزه سرما خوردی ولی اینقدر آرومی که به روی خودت نمیاری فقط کمی بی قراری.دیروز همراه بابا جون بردیمت پیش دکتر کریمی و گفت سرما خوردی و گوش های نازت دچار التهاب شده مخصوصا گوش راستت.بی قراریهات هم مال درد گوش بود مامانی.هم من و هم بابا دلمون گرفت و با این که شب خونه ی بابا عباس بودیم اونها هم مهمون داشتن ولی دلمون گرفته بود.هممون طاقت نداریم بی تابی تو رو ببینیم.Parents Looking At Baby Sleep clipartداروهات هم که مثل همیشه تلخ و تو نخوردیش و حالت بهم خورد.فدات بشم با اینکه دیشب ولنتاین بود یه روز خاص واسه ی بابا و مامان بود. ولی ما به خاطر تو جشن نگرفتیم و فقط بهم کادو دادیم.بابا واسه ی مامانی یه خرس قرمز ناز گرفته بود که تو با دیدن اون با اینکه حالت خوب نبود کلی واسش ذوق کردی.friend - emoticonswallpapers.comمنم واسه بابایی امسال یه چیز متفاوت گرفتم.یه پیشی ملوس که بابا رو غافلگیر کردم. شکلکهای جالب و متنوع آروینهر دو کادوی ما رو تو صاحب شدی و باهاش بازی میکنی فندق مامان.زود خوب شو گل پسر خوشگل من منتظر شیطونیا و جیغ و داد تو هستم.اینقدر میبوسمت که زود زود خوب بشی.بوشششششششششش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیلفر
29 بهمن 90 10:35
ااااااااا سلام چی شده خدا بد نده ایلیا خان ماشاالله از بس نازی چشمت زدن امیدوارم زود زود خوب بشی
مامان آلا
3 اسفند 90 1:00
اخه مامانی چی شده .... باشه مامانش نگران نباش سهند کوچلو هم مریض شده بود ولی خوبه خوب شده از قبل هم زرنگ تر شده به قول مامانم بچه باید بیفته مریض بشه شلوغ کنه ... البته شلوغ کنه رو زیاد میگه تا من حرفی نداشته باشم میگه خودت هم این طوری بودی . ایلی جونم هم خوشگلی هم بازی گوش همه عکس هاتو دیدم ناز ناز بودن مرسی به سهند کوچلو سر زدید باز هم بایید من لینکت کردم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد