ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

ایلیا نفس

عمر من

1394/2/5 23:24
754 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم...ببخش بازم دير به دير ميام به وبت سر ميزنم.از خود راضی..اين مدت كه نبوديم توي نت خبر خاصي نبود...فقط يه سال ديگه هم با خوبي ها و بديهاش گذشت،،انشالله سال جديد يعني سال ٩٤ سالي خوب و پر از شادي واسمون و به خصوص تو عزيز دلم باشه...خبر ديگه اينكه كم كم خونمون داره اماده ميشه و من و بابايي البته با حضور فعال جنابعالي مشغول تميز كاري هستيم ..يه خورده كارش مونده كه اونم به اميد خدا يكي دو ماه ديگه بريم خونه ي خودمون تموم ميشه...خبر ديگه اينكه عزيز دل من و بابا كه شما باشي بزودي ٤ ساله ميشي و من دارم بهت ميبالم كه داري بزرگ ميشي ولي هنوز شيطنتهاي خودتو داري كه بعضي وقتها اشكم رو در مياري..یول..خب چه كنم تموم وجودت پر از شيطنت و خرابكاري هستش ولي به موقع خودش هم اينقده شيرين زبوني ميكني و كاراي بامزه انجام ميدي كه زودي فراموش ميكنم كه از دستت سر به بيابون نزارم...اگه در مواقعي من بهت تذكر ميدم و يا شديد برخورد ميكنم به خاطر خودته و نميخوام اسيب ببيني الان خودت كمتر خوب و از بد تشخيص ميدي و همه چي رو بازي ميدوني فدات بشم...اميدوارم  كه هميشه سالم و تندرست باشي عمر من

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد