ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

دلم فقط تو رو میخواد............

1392/12/16 13:46
1,244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان.پسر خوشگلم دو ماه دیگه سه ساله میشه.ولی اینقدر ریزه میزه ایی که آدم فکر میکنه هنوز دو سالت نشده ولی وقتی حرف میزنی مثل یه کودک ٤ یا ٥ ساله میشی و خیلی خوب با کلمات بازی میکنی و از خودت رفتارایی نشون میدی که همیشه ما رو متعجب زده میکنی.فدات بشم چند روزه خودم سرما خوردم همش استرس دارم تو هم مبتلا نشی.این روزا خیلی به بودنت خدا رو شکر میکنم خیلی.اگه تو رو یه ساعت نبینم دلم برات تنگ میشه.همش استرس این رو دارم که بلایی سرت نیاد.یه ماه قبل که انفولانزا هم گرفته بودی بابایی داشت روی تردمیل ورزش میکرد خودمم نزدیکت بودم اما نمیدونم چطوری با اون مخ کوچولوت تصمیم گرفتی دستت رو بکنی زیر تسمه ی تردمیل اگه بابایی نمیدیدت و جیغ تو رو نمیشنید انگشتت کنده میشد.بماند که پوست کف دستت با  پوست انگشتات کنده شد و حسابی هم حال ما  و هم حال خودت رو گرفتی.نمیدونی با چه وضعی رسوندیمت درمانگاه اونجا دستت رو پانسمان کردن هیچ وقت جیغهایی رو که میزدی یادم نمیره وقتی که پرستاره داشت پوستهای کنده شده رو جدا میکرد.بعد از اون روز اعتصاب غذا کردی و تا چند روز لب به غذا نزدی.بخاطر اینه که همش استرس دارم از بس که شیطونی و هر روز یه بلایی سر خودت میاری.اگه توجه کرده باشی بیشتر پستهای این وبلاگت مربوط به مریضی و بلاهایی که سرت میاد هستش.آخ وروجک کی تو بزرگ بشی بتونی از خودت مراقبت کنی. دیشب رفته بودیم عروسی همیش جیم میزدی اینقدر استرس داشتم که بلایی سرت نیاد با بابایی فرستادمت خونه.قربونت برم الهی  پسر نازم اینو بدون همیشه و همیشه دوستت دارم و خواهم داشت و خیلی خیلی برام عزیزی خیلی و دلم همیشه فقط تو رو میخواد.............

این عکس مراسم تولد محمد پسر صاحبخونمون بود که اینقدر شیطونی کردی و نمیذاشتی محمد کیکش رو فوت کنه

 

ایلیا خان با موتورش

ایلیا و امیر علی دوستش

ایلیا رفته خونه بابا بزرگش با دست زخمیش

اینم دست زخمی ایلیا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سارا جون
10 فروردین 93 13:09
خواهش میکنم از اين نردبون نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬گوش ميدي چي ميگم؟!! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬الو! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بسه ديگه! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬آره؟ اينطوريه؟ اصلا برو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬هنوز كله شق هستي... نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬من ديگه باهات كاري ندارم ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اي بابا! گوش كن عزيزم نرو! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ميشه لطفا گوش كني؟!! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اشتباه ميكني اگه بري ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ببين، ديگه بهت نميگما! نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ عجب! خواهش ميكنم! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بيخيال نميشي؟؟ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬فرصت آخره، نرو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ حالا كه به حرفم گوش نكردي باید یه سر به من بزنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد