ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

ایلیا نفس

یه خبر خوش

1391/11/24 21:41
343 بازدید
اشتراک گذاری

                                  

سسسسسسسسسسسسسسسسسسلام عشق مامان.الان چند روزه مامانی خیلیییییییییییییییی خوشحاله.این مدت که غایب بودیم رفتیم اصفهان پیش دایی آرمان.الان میدونی خبر خوشم چی هستش؟؟؟؟ داداش عزیزم زن گرفته.و ما هم همگی رفتیم اصفهان و مراسم نامزدیش رو اونجا گرفتیم .زن دایی اسمش مریم هستش و خودش هم مثل اسمش قشنگه.وایییییییییییی از وروجکیهای تو هر چی بگم کم گفتم اینقدر اونجا  رقصیدی و دست زدی که همه فکر میکردن ٣ یا ٤ ساله هستیdancing .الان داشتم با زن داداشم حرف میزدم میگفت بابا و مامانشون دلشون واسه ی توی وروجک تنگ شده و خدا خدا میکنن زودتر عید بشه و بیان ببیننت.قربونت برم که هر جا میری دل همه رو میبری.از همین جا منم به داداش و زنداداشم بازم تبریک میگم و واسشون آرزوی خوشبختی میکنم دوستون دارم عزیزای دلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله الی
7 اسفند 91 13:28
سلام نفسم خوبی خاله جان دوست دارم انشالله سرماخوردگیت زود خوب بشی دلم داره آتیش می گیره تو سرماخوردی اذیت میشی بوسسسسسسسسسسسسس
maman taraneh
14 اسفند 91 15:23
مبارکه ....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد