ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

ایلیا نفس

نفسم 18 ماهه شد....

1391/8/27 23:31
318 بازدید
اشتراک گذاری

                                 

سلاممممممممممممممممممم.ناز نازی مامان تولدت مبارک.دیروز یعنی جمعه شما ١٨ ماهه شدی نفس جون.امروز بردمت درمانگاه کنار خونمون تا قد و وزن ماهیانه ات رو چکاب کنن و نیز واکسن ١٨ ماهگیت رو بزنی.امروز رو شانس بودی با  اینکه ساعت ١١ و نیم بیدار شدی و احساست بهت گفته بود که امروز میخوان به قول خودت جیززت کنن وقتی رفتم دیدم زدن رو دیوار که ١٨ ماهگی رو روزای دوشنبه قد و وزن میکنن.منم خوشحال از اینکه آمپول نداشتی رفتیم خونه.بازم میگم جوجه خان لحظه لحظه ی نفس کشیدنت برام خیلی دوست داشتنی و زیباست.اینکه هر روز بیدار میشم و تو رو توی بغلم میبینم که کنارم خیلی معصومانه خوابیدی من رو بیشتر به تو وابسته میکنه که عاشقانه هر روزم رو با تو سپری میکنم.اگه یه وقتایی سرت داد میزنم من رو ببخش به خاطر محافظت از خودته که بلایی سرت نیاد.ناز دلم خیلی خیلی دوست دارم با اینکه امشب از دستم دلخور شدی و با ناراحتی از من خوابیدی دلم داره واست ریش ریش میشه ولی تا تونسم بوست کردم و تو هم خودت رو واسم لوس کرده بودی.الان که ١٨ ماهه شدی دامنه ی لغاتت بیشتر شده چند تای اون رو مینویسم واست.

اسب : تو میگی ( ابس)

بینی : (نینی)

ابرو : (ابیو)

دست/ پا /مو / آب /نی نی / گاو /میو /بع بع /نان/آش/

عاشق کارتون بره ی ناقلا هستی که مثل خودت وروجکن.چند تا حیوان و صداهاشون رو بلدی.اولین رنگی رو هم یاد گرفتی آبی هستش که هر چیز آبی میبینی میگی ( آبی آبی) خیلی ناز میگی.مامان جان تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

 

کارت پستال تولد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهسا
13 آذر 91 17:23
جالب بود ولی کاشکی رو سایتتون قفل نمیزدید میشه کدشو به منم بدید جون ایلیا کوچولو


سلام ممنونم.آدرس وبتون رو برام بزارید تا رمز رو واستون بفرستم
ninipics
25 آذر 91 16:03
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... ایلیا جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
متین مامی ایلیا
29 آذر 91 15:43
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی
روی گل شما به سرخی انار


سلام مرسی از این همه محبت ممنون که سر زدی
اریانا
30 آذر 91 7:47
یلدا یعنی بهانه ای برای در کنار هم شاد بودن و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا.
یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد.


سلام مهربان ممنون که به فکرمون بودی ایشالله یلدا هم به شما مبارک و خوش
مسافران آسمانی
30 آذر 91 11:25
سلام مامانی و ایلیای عزیزم
چند وقتی بود نمیشد بیام بهتون سر بزنم
حالا هم که آمدم میبینم شما هم چند وقته که آپ نکردید
به هر حال دلم براتون تنگ شده و براتون شب یلدای شادی رو آرزو میکنم...بهمون سر بزنید
بوس بوس ایلیا نفسی


سلام ممنون که اومدی یلدای شما هم مبارک .چشم حتما میایم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد