ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

اجابت دعا

1391/5/23 14:36
349 بازدید
اشتراک گذاری

             i413141_11.gif (242×67)          

سلام دلبندم.امروز یه حال عجیبی داشتم.آخه خدای مهربونم صدای ما رو شنید و شب گذشته در آخرین شب قدر ساعت 3 شب مادر بزرگ بابا رضا رفت پیش خدا.دو شب پیش رفتم دیدمش خیلی ناراحت کننده بود از اون لپهای قشنگش چیزی نمونده بود فقط استخوانهاش دیده میشد.ناراحتخوش به سعادتش که چه شبی برای رفتن پیش معبودش برایش رقم خورده بود.از همین جا من و ایلیا جان هم به مامان زهرا که عمه اش بود و بابا رضا تسلیت میگیم.الان همه رفتن مراسم ختم منم بخاطر شما نتونستم برم چون کسی نبود که تو رو بزارم پیشش.ولی دیشب رفتم خونه ی عموی بابایی و بهشون تسلیت گفتم.راستی یه چیز عجیب بابا بزرگ من با مادر بزرگ بابا رضا که خواهر و برادر هستن هر دو تاشون توی ماه مرداد از دنیا رفتن و دو روز فاصله داشتن.خدایا حکمتت رو شکر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان کیارش
23 مرداد 91 16:27
خدا رحمتش کنه


ممنونم خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه.ممنون که سر زدید
marjan
24 مرداد 91 8:07
مامان ایلیا گلی سلام.اول ازهمه تسلیت میگم.هرچی خاک ایشونه بقای عمرشما باشه
من سوالتونو دیدم ....خواهرمنم کهیر میزد البته اون 20وخرده ای سنش بود اما پیش دکتر احسانی که رفت عالی شد وضعیتش...
اگرتهرانی به دکتر احسانی سربزنین...
اینم ادرس

دکتر امیرهوشنگ احسانی

تلفن: ۸۸۸۷۳۰۰۰, ۸۸۷۷۲۵۶۹
فکس: ۸۸۷۷۲۵۶۹
آدرس: تهران - منطقه ۳ - ولی عصر - بالاتر از توانیر - خ. شاهین - پ. ۱۰ - کلینیک به سیما
۱۴۳۴۸۷۶۴۵۱ :پ.ک
پزشک: متخصص بیماری های پوست، مو و زیبایی


سلام عزیز دلم ممنون از این همه مهربانی و لطف.خیلی ممنونم که به فکر ایلیا جان بودی
ایلیا و خاله ریحانه
24 مرداد 91 13:36
سلام
خوش به سعادتش
تسلیت میگم غم آخرتون باشه .
عزیزم با تبادل لینک موافقین
منتظرتون هستم .


سلام گلم.ممنون.چشم من لینکتون کردم
❤مامان آزی❤
26 مرداد 91 15:08
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان آمیتیس
26 مرداد 91 16:04
ایلیا جون بهتره؟ بخدا همش تو فکرشم. میدونم بچه چقدر اذیت میشه


سلام ممنونم.شکر خدا خیلی کمتر شده تنها امیدم خدای مهربونه
marjan
2 شهریور 91 2:01
مامان ایلیا ادرس دکتر احسانی به کارتون اومد؟


سلام عزیزم.ممنون از محبتت.فدات بشم من شهرستانم.نتونستم بیام تهران.شنیدم چند تا فوق تخصص حساسیت و آلرژی توی تهران هستن.ممنون میشم برام پیگیر بشی
❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 12:48
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید خوشحال میشیم
مسافران آسمانی
25 شهریور 91 13:08
خدا رحمتشون کنه هر چند چند وقت گذشته اما انشاالله هر چی خاک ایشونه بقای عمر شما باشه عزیزم...


سلام ممنونم عزیزم چه خبر از وروجکاتون؟همه رو ببوس خیلی نازن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد