ایلیاایلیا13 سالگیت مبارک

ایلیا نفس

ماه رمضان ماه نور و رحمت

1391/5/1 22:34
356 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسر گلم.امروز دومین روز ماه رمضان هستش و بابایی فقط روزه هستش.مامانی هم بخاطر اینکه به شما شیر میده معاف شده.ولی خیلی دلم واسه روزه گرفتن تنگ شده. وقتی که صدای اذان و مناجات میاد آدم میره به یه دنیای دیگه.از وقتی که توی دلم بودی الان سومین سالی هست که نتونستم بگیرمش.عیب نداره همین که بابایی رو بیدار میکنم واسه سحری خودش کلی ثواب داره.آخه نمیدونی که بابا چه خواب سنگینی داره دست کم باید 10 دفعه برم صداش کنم تا بیدار بشه و تازه خواب که از سرش پرید همش بهش باید بگم بخور دیر شد اذان گفتن.وای بابایی حلالم کن نشه غیبت واست.ولی مامان از ته دل راضیه که به بابایی میرسه تا روزش رو بگیره.ایشالله خدا طاقت همه ی مسلمانای روزه دار رو زیاد کنه واقعا هوا گرمه و ما اول مرداد هستیم.از همین جا به همه ی مامان و باباهای نی نی وبلاگی میگم نماز و روزه همتون قبول باشه و ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نذارید.واقعا محتاج دعاتون هستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان اریانا
2 مرداد 91 14:03
سلام خوبی ایلیاجان چطوره خداکنه خوب شده باشه ازت خیلی ممنونم واسه راهنماییهای خوبت


سلام گلم خواهش میکنم.خوبه الان ممنون
نوشین مامان ایلیا
3 مرداد 91 16:19
عزیزم شرایط منم مثل شماست. امسال سومین ساله که نمی تونم روزه بگیرم.


سلام ایشالله به امید خدا از سال دیگه ما هم به روزه داران میپیوندیم.فعلا این کوچولوها بهمون احتیاج دارن.بازم بهمون سر بزنید.ممنونم که به فکرمون بودید
آنیتا
6 مرداد 91 9:11
سلااااااام
چرا از ایلیا جونم عکس جدید نذاشتین خب؟؟؟



سلام گلم ممنون که سر زدی.چشم حتما
مامان ایلیا گلیl
7 مرداد 91 22:36
نمازو روزه هاتون قبول...التماس دعا
مامان ایلیا کاکل زری
10 مرداد 91 14:46
سلام ایشالا طاعاتتون قبول باشه منم دلم لک زده واسه روزه گرفتن عزیزم گوش ایلیا جون خوب شدش ؟ از روی ماهش ببوس


سلام ممنونم.بله الحمدالله خوب شده ولی بدنش یه هفته هستش حساسیت شدید زده.
ilijoon
12 مرداد 91 0:48
نماز هاتون قبول باشه مامان جون براي ما هم تو نمازهاتون دعا كنيد محتاج دعاتون هستيم
ilijoon
12 مرداد 91 0:49
حال گل پسري چطوره ان شاالله بهتره؟؟؟؟؟؟
ilijoon
12 مرداد 91 0:49
ilijoon
12 مرداد 91 1:28
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد