ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

خبر خبر گل پسرم راه افتاد

1391/3/25 22:35
464 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ناز پسرم.امروز دو تا خبر خوشحال کننده دارم .اول اینکه تو رسما از دیروز یعنی ٢٣/٣/٩١ تونستی راه بری.هوووووووووووووووووووووووووووووورا واسه ی ایلیای مامان.وای که چقدر ناز راه میری مامانی.دیشب رفتیم خونه ی محمد جان .از بس محمد دستت رو گرفت و راه رفتی که یه دفعه دیدیم خودت تمام خونه رو با اون پاهای کوچولوت به تنهایی راه رفتی.عزیزم ,دلبندم نمیدونی اون چه لحظه چه حسی داشتم وقتی میدیدم که پسر کوچولومون داره روی پاهای خودش راه میره اون هم بدون کمک کسی.وروجک مامانی خیلی دوست دارم.خودت هم با دیدن اینکه داری راه میری کلی ذوق میکنی.آخرش اینقدر خوردی زمین و بلند شدی تا به هدفت رسیدی.من که شاهد بودم که وقتی میخوردی زمین باز هم چندین بار بلند میشدی و دوباره یه قدم میرفتی جلو و میخوردی زمین و دوباره با عصبانیت بلند میشدی.به قول شاعر نابرده رنج گنج میسر نمیشود.دومین خبرم هم اینه که ششمین دندونت هم در اومد.دومین دندون نیش از سمت چپ.بازم مبارکه فسقل خان مامانی و بابایی.ولی به هر حال دندون در آوردنت هم حسابی کلافه ات کرده و نه خودت میخوابی و نه میزاری من بخوابم همش نق میزنی و به من آویزونی.دوباره من از تو در چند پست قبلی ات تعریف کردم و بنده به چند ساعت نکشیده حرفم رو باید پس بگیرم.اینقدر این چند روز بدخواب شدی که حتی نمیزاری بابایی که امتحانهای آخر ترمش شروع شده درس بخونه و دو تایی به دنبال تو هستیم.به هر حال اینها هم میگذرد ولی مهمتر از همه چیز اینه که تو در کنار ما هستی دلبندم و خیلی هم دوستت داریم و عاشقتیم.یه بوس خوشمزه واسه ی پسر خوشمزمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ایلیا کاکل زری
25 خرداد 91 16:36
سلام وای هزار ماشالا کلی ذوق کردم 2 تا خبر خوب تو وبلاگت دیدم مبارکه ایشالا همیشه لباتون خندون باشه عزیزم خیلی خوشحال شدم گل پسرمونم زرنگه زودی راه افتاده به زنم به تخته


سلام ممنونم گلم.خوشحالم دوست عزیزی مثل شما داریم.دوستتان داریم ایلیای نازم رو به جای من ببوس
خاله الی
27 خرداد 91 20:03
الهی خاله قوربونت بره آفرین ایلیا خوشکله تبریک میگم خاله جون دووووووووست دارم بوووووووووس
ilijoon
31 خرداد 91 20:52
ماماني راه رفتن گل پسري رو تبريك ميگم ان شاالله بتونه گامهاي موفقيتش روبرداره
ilijoon
31 خرداد 91 20:53
ششمين مرواريدت هم مباركت باشه عزيزم


سلام عزیزم ممنونم.خاله جون ممنون که بهم سر زدی
متین مامی ایلیا
1 تیر 91 18:48
سلام عزیزم راه رفتن گل پسری مبارک ایشالا همیشه قدمای بزرگ و خوب تو زندگیش برداره نمیدونم بهت رمز دادم یا نه؟
خصوصی واست گذاشتم


سلام مرسی خاله خیلی ممنون.نه عزیزم به من رمزی ندادین
مامان پرنسس کوچولو
1 تیر 91 19:54
سلام مرسی از جواب سوالتون>آخه من آدرس رو گذاشتم باز هم نمیاد.می شه کامل برام بگی در قسمت عنوان و توضیحات چی بنویسم وآدرس که وارد می کنم با .com باشه یا نه....راستی نمی دونی چرا صفحات وبلاگ ما می ره بالای صفحه
مامان پرنسس کوچولو
2 تیر 91 16:01
مرررررررررررررررررسی عزیز بالاخره موفق شدم ایلیا جون رو از طرف من ببوسش من شما رو لینک می کنم
مامان آروین
8 تیر 91 16:37
سلام عزیزم امروز قسمت پرسش و پاسخ سوالی کرده بودی خواستم بگم اصلا نگرانی نداره برو به این آدرس وبت اصلا مشکلی نداره و مشکلی هم براش پیش نمیاد http://www.google.com/safebrowsing/diagnostic?site=eilianafas.niniweblog.com آدرس وبتو با اون آدرسی که مدیریت داده بود رفتم مشکلی نداشت در ضمن همش حرفه تحریم به سایتها هم رسیده وبم مشکلی نداشت فقط با گوگل نمی شد رفت راستش وبم تو گوگل رتبه 157 بود و جز پر بازدیدها مشکل فقط همین بود وب شکلکها دیگه که تو نی نی وبلاگ هست از همین سایت استفاده کردن من هم از طریق اونا با این سایت آشنا شدم ولی مشکلی برا اون وبها پیش نیومد مدیریت گفت طول میکشه تا دوباره درست بشه اگه مشکلی داشت مدیریت خودش وبمو مسدود و حذف میکرد ولی این کارو نکرد من خودم حذفش کردم تموم اون شکلکها را تو یه سایت دیگه هم داشتم ولی تا به امروز هیچ مشکلی پیش نیومد خواستم بگم خیالت راحت باشه و نگران نباشید اون وب شکلکهام هستش خواستی یه سر بزن و ببین مشکلی نیست خیالت راحت بشه http://www.google.com/safebrowsing/diagnostic?site=eilianafas.niniweblog.com
خاله الی
16 تیر 91 18:44
سلام گلم دوستت دارم خداروشکر میکنم که خواهرزاده ی به این زیبایی و شیطونی بما داده.باوجود تو تمام غم دنیااز یادم میره واون روز که با پاهای کوچیکت آمدی نمایشگاه خاله خیلی خوشحال شدم ایلیاکوچولوی من داره راه میره وقتی می خندی انگار دنیا بهم می خنده بوسسسسسسسسسسس باوجودتوزندگی بوی تازه گرفته


سلام خاله جونم ممنونم.ما هم دوستت داریم بوسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد