ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

روز مادر مبارک

1391/2/23 16:54
406 بازدید
اشتراک گذاری

 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین                 

سلام پسر نازم امروز یه روز خیلی مبارکی هستش هم میلاد حضرت فاطمه هست و هم روز مادر.اول از هر چیزی میخوام از مادر خودم برای دادن یه دنیا مهربانی و فداکاریش برای بزرگ کردن من وخواهر و برادرانم سپاسگذاری کنم .مامان خوبم دستای پر نوازشت رو میبوسم و خیلی دوستت دارم مامان خوبم.خوشحالم از اینکه با وجود ایلیا خنده بر لبهایت جاری شده.و میدونم بهترین هدیه ی دنیا رو بهت دادم.امیدوارم مامان خوبم صد ساله بشی.

مادر، تو شکوفاتر از بهار، نهالِ تنم را پر از شکوفه کردی و با بارانِ عاطفه های صمیمی، اندوه های قلبم را زدودی و مرهمی از ناز و نوازش بر زخم های زندگی ام نهادی. در «تابستان»های سختی با خنکای عشق و وفای خویش، مددکار مهربان مشکلاتم بودی تا در سایه سارِ آرامش بخش تو، من تمامی دردها و رنج ها را بدرود گویم. با وجود تو، یأس دری به رویم نگشود و زندگی رنگ «پائیز» ناامیدی را ندید. تو در «زمستانِ» مرارت های زندگی، چونان شمع سوختی تا نگذاری رنجش هیچ سختی ستون های تنم را بلرزاند. مادر، ای بهار زندگی، شادترین لبخندها و عمیق ترین سلام های ما، همراه با بهترین درودهای خداوندی، نثار بوستان دل آسمانیت باد.شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

این روز مبارک رو به همه ی مامانای نی نی وبلاگی تبریک میگم. 

 

 شکلک های جالب و متنوع آروینکارت پستال خیلی جدید روز مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مبین فرفری
23 اردیبهشت 91 16:56
سلام عزیزم روزت مبارک باشه خانمی
مامان ایلیا
24 اردیبهشت 91 14:00
سلام عزیزم روزت مبارک...
اسم پسر منم ایلیاس ..به وبلاگ ما هم سر بزنین..من شما رو لینک میکنم شما م اگه دوست داشتین اینکارو بکنین


سلام عزیزم حتما ولی من آدرس وبت رو ندارم.
ilijoon
24 اردیبهشت 91 14:38
ilijoon
24 اردیبهشت 91 14:51



سلام عزیزم شما که این مدت منو واقعا خجالت دادید ببخشید من این مدت واقعا سرم شلوغ بود خودتون که شاهد هستید.خیلی پسر نازت رو ببوس
مامان علی خوشتیپ
26 اردیبهشت 91 9:50
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 ساله شی


مرسی گلم واقعا خوشحالم دوستایی مثل شما رو دارم با اینکه ندیدمتون.خیلی ممنون خاله جون
مسافران آسمانی
26 اردیبهشت 91 11:18
سلام ایلیا جونی تولدت مبارک عزیزم...انشاالله 120 ساله بشی پسر خوشکل و ناز... مامانی شما فقط با اونایی که اسمشون ایلیاست دوست میشین؟پس ما چیکار کنیم که ایلیا نیستیم...؟
مبین فرفری
26 اردیبهشت 91 15:47
تولدت مبارک
مامان فافا
26 اردیبهشت 91 15:54
سلام عزیزم....روزت مبارک...تولد گل پسرت هم مبارکه باشه


سلام ببخشید یه خورده این چند روز سرم شلوغه.روز شما هم مبارک هر چند میدونم دیر تبریک گفتم.ممنونم از این همه محبت زیباتون
رادین عشق زندگی
26 اردیبهشت 91 18:12
نازنین تولدت مبارک


سلام عزیز دلم ممنونم خیلی خیلی ممنون از محبتتون
مامان ایلیا
26 اردیبهشت 91 18:48
سلام عزیزم اینم آدرس وب منه... www.katerateman.niniweblog.com
مسافران آسمانی
28 اردیبهشت 91 12:17
مرسی عزیزم که زحمت کشیدین و جواب دادین...ما هم از این به بعد حتما میایم و بهتون سر میزنیم قول میدیدم...قول ما مسافر کوچولوها قوله ها...؟
راستی ایلیا اسم قشنگیه و کاملا پسرونه هست ، در زبان عبری همون علی میشه...


سلام عزیزم قول ما هم قول هستش.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد