ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

ایلیای بازیگوش

1390/11/16 21:46
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناناز من.امشب چند تا از عکسای بازیگوشیت رو موقع غذا خوردن برات گذاشتم.تا دایی آرمان هم ببینه چه خواهر زاده ی شیطونی داره.هر روز بهت زنگ میزنه تا واسش آق و نوق کنی و کلی از پشت تلفن برات ذوق میکنه.بزرگ شدی قدرشو بدون خیلی واسش عزیزی .با اینکه راهش دوره و چند ساله اصفهان زندگی میکنه ولی طاقت دوری تو رو نداره و خیلی دلش واست تنگ میشه  و هر وقت میاد که بهت سر بزنه کلی هدیه واست میاره.تو هم کلی با دایی سر و کله میزی و کاری میکنی که دایی موقع رفتن بی تابی کنه واست.الهی من قربون تو دایی های مهربونت بشم عزیزای دلم همتون رو دست خدا میسپارم و هر روز واسه ی سلامتیتون دعا میکنم.

وقتی که آخر غذا به قابلمه حمله میکنی

 

وقتی سوار تاب میشی 

این اخم به خاطر اینه که من دارم با لب تاپم کار میکنم تو دستت به من نمیرسه که بهش حمله کنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

berooz
16 بهمن 90 7:41
میخواهیم هر روز با مطالب به روز در خدمتتون باشیم به وبلاگ ما سر بزنید هر روز آپ میکنیم
maryama
17 بهمن 90 2:41
سلام ممنون که از وبلاگ من دیدن کردید ونظر دادید من هم وبلاگ زیبای شمارودیدم که باعکس کوچولوی شیطونت زیباترشده بود موفق باشید.بااجازتون من وبلاگ شمارو جزء لینک دوستام قرارمىدم شماهم اگرمایل بودیدوبلاگ من رو لینک کنید.
رهای من
17 بهمن 90 14:34
الهی همیشه زنده باشی گل پسر با اون عکسای بانمکت مرسی که به من سر زدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد