ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

ایلیا نفس

ايليا در مدرسه

1394/9/9 22:40
777 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان و بابا..خوشحالم هر روز شاهد بزرگ شدنت هستم اقا بودنت روز به روز بيشتر نمايان ميشه و خوشحالم هنوز در عالم پاك كودكيت هستي و خيلي از رفتارات شبيه من و بابا هستش و يه سري رفتارهايي كه دوستات از خودشون نشون ميدن و دور از ادبه در تو نيست و معلومه اينده ي خوبي در انتظارته...ولي يه وقتهايي دلم به حال تنها بودنت ميسوزه و دلم ميگيره..اما مدتي ميشه تو رو با دوستت ميفرستيم پيش دبستاني تا با بچه هاي ديگه قاطي بشيد و چند ساعتي رو اونجا بگذروني..خوشحالم هر روز با عشق ميري سر كلاس و به عشق نقاشي كردن و خمير بازي و كارهاي ديگه زود ميخواي ظهر بشه و بري مدرسه..هر روز بر شيطنتت اضافه ميشه ولي چيز زيادي  ياد گرفتي و دوستاي زيادتري پيدا كردي..تنها مشكلت اينجاس كه مواظب وسايلت نيستي و هر روز يه چيزي جا ميزاري..يكمم قلدر شدي به جون خودت..البته اين شايد كمي خوب باشه چون تو هنوز كوچيكي و از دوستات دو سال كوچكتري و ميتوني از خودت دفاع كني..ديگه جونم برات بگه خيلي دوستت داريم نفس من و بابايي...بوسسسسسسسسسسسسس..به اميد اينده ي بهتر و شيرينتر براي تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد