ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

ایلیا نفس

سلام به تابستون گرم...

1392/4/8 18:10
791 بازدید
اشتراک گذاری

   

شیرین پسرم سلامممممممممممممممم.خوشگل پسرم سلاممممممممممممم. الان ٨ روز از فصل تابستون گذشته و هوا هم تا بخوای گرم شده.اوهاصلا نمیبرمت بیرون فقط غروبها یا همراه بابایی یا ٣ نفری میریم شهربازی و کلی واسه خودت بدو بدو میکنی.این اصطلاح خودت هستش که تا پا میزاری بیرونی میگی ایلیا بدو بدو.از پسرم بگم که این روزا سرش به نقاشی و  زبان انگلیسی و شعر و یاد گرفتن قرآن گرم شده.شاید کسی بگه هنوز واست زوده ولی من اصراری به این اموزشها ندارم.شبها وقت خوابت وقتی شعر میخونم اون رو یاد میگیری.هر شب هم دو سوره ی قرآن رو واست میخونم و خیلی هم علاقه داری و گوش میدی و ازم تکرار میخوای.الان هم یاد گرفتی با مداد شمعی نقاشی کنی و تا چشم من رو دور میبینی میری رو دیوار خونه خط خطی میکنینیشخند توی بعضی از خط خطیهات ماهی هم میکشی به زودی عکس نقاشیهای یه پسر دو ساله رو میزارم.از شعر انگلیسی که واست میخونم نصفش رو یاد گرفتی این کلمه ها رو هم بلدی میریم بیرون واسه میوه خریدن داد میزنی بابا Banana بده من یعنی موز میخوام.

Apple , Cat رو هم بلدی.اعداد انگلیسی 12345678910 رو هم بلدی و  یک و دو و سه و.......تا ده رو هم میشماری وقتی از پله ها بالا میایم.داره کم کم حرف زدنت کامل میشه البته بعضی وقتها میزنی کانال 5 که اصلا نمیفهمیم چی میگی واسه خودت.خوب این پسر باهوش من لایق یه عالمه بوس و آفرین هستش تشویقخیلی دوستت داریم جوجه خان.اون روی ماهت رو میبوسیمممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرمحمد
8 تیر 92 18:14
آخی عزیزم خدا برات حفظش کنه
متین مامی ایلیا
12 تیر 92 23:27
ماشالا به این پسر باهوش ایشالا تو همه مراحل زندگیت موفق باشی عزیزم
خاله الی
19 آذر 92 10:03
سلام عشق خاله خیلی دوست دارم من عمو تیمور همیشه حرفهای تور تکرار می کنیم توی که با کارهایت به زندگیم لحظه شدی می ببخشی دوست دارم انشالله ازچشم بددورباشی ببخش برات این مدت ایمیل نزدم خیلی سرم شلوغ قربونت الهههههههههههه گفتن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا نفس می باشد